Najnowsze oferty pracy

  • Product Manager (Biuro Obsługi Klienta)

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy Rondzie Daszyńskiego    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Rozwijanie systemów Contact Center (IVR, ACD, CTI, CRM) oraz narzędzi omnichannel (voice, chat, e-mail); Analiza potrzeb użytkowników i biznesu oraz przekładanie ich na wymagania funkcjonalne; Tworzenie roadmapy produktu i planowanie zadań w ścisłej...
  • Product Manager / Product Managerka

    WBS Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Opis stanowiska pracy / zadania: Zarządzanie produktami z kategorii oświetleniowej. Kreowanie produktu spełniającego potrzeby i preferencje grupy docelowej klientów. Współtworzenie strategii rozwoju kategorii produktowej. Planowanie strategii sprzedaży (wszystkie procesy związane z...
  • Menedżer ds. Importu i Strategii Produktowej

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Będziesz odpowiedzialny za całościowe zarządzanie cyklem życia produktów z wybranej kategorii, od pomysłu do wycofania z rynku. Twoim zadaniem będzie aktywne kreowanie asortymentu w oparciu o trendy rynkowe i preferencje grupy docelowej. Będziesz planował i realizował strategię...
  • Kierownik / Kierowniczka Marki Eksport

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Przygotowywanie i egzekucja strategii marketingowej dla zarządzanych kategorii produktowych na rynkach eksportowych; Budowa brand-planów dla podległych kategorii produktowych/marek dla rynków zagranicznych;...
  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Eksportowego (FMCG)

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Opracowywanie i egzekucja strategii marketingowej oraz tworzenie brand-planów dla wybranych kategorii produktowych na rynkach eksportowych. Aktywne współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej we...
Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik ds. rozwoju oferty

Lafarge
Warszawa
praca stacjonarna
2872 dni temu

Praca w Lafarge to...

  • Bezpieczeństwo
  • Innowacje
  • Ludzie
  • Odpowiedzialny biznes
  • Rozwój

... i nie tylko!

 Obecnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko:
Kierownik ds. rozwoju oferty

 Miejsce pracy: Warszawa

 

Twoje zadania:
  • Analiza ofert i dopasowywanie ich do danego segmentu klientów,
  • Wprowadzenie nowych produktów oraz doskonalenie istniejących, opracowywanie planów rozwoju i strategii produktów,
  • Prowadzenie projektów mających na celu poszerzenie/zoptymalizowanie oferty,
  • Konceptualizacja/rozwój nowych produktów i serwisów (we współpracy z działem R&D),
  • Budowanie partnerstw handlowych,
  • Przygotowywanie długofalowych planów sprzedaży na podstawie danych sprzedaży i badań rynkowych,
  • Kontrolowanie pozycji konkurencji na rynku wraz z analizą produktów,
  • Tworzenie analiz finansowych dla produktu,
  • Pozycjonowanie cenowe oraz przygotowanie ROI (wskaźnik rentowności) dla każdej nowej inwestycji.
Nasze wymagania:
  • Wykształcenie wyższe - Marketing,
  • 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku; budowanie oferty/ rozwój produktu/obszar zarządzania produktem/portfolio produktowym,
  • Bardzo dobra znajomość programu Power Point plus wraz z umiejętnością prezentacji,
  • Dobra znajomość programu Excel i umiejętność analitycznego myślenia,
  • Orientacja na wynik,
  • Komunikatywność i umiejętność współpracy,
  • Sumienność i kreatywność, chęć podejmowania wyzwań
  • Znajomość angielskiego na poziomie komunikatywnym (poziom min. B1/B2).
Twoje korzyści:
  • Możliwość realizacji interdyscyplinarnych, międzynarodowych projektów i praca w dynamicznym środowisku
  • Rozwój wewnątrz naszej organizacji, także w obszarach odbiegających od Twojej dotychczasowej drogi zawodowej i możliwość udziału w rekrutacjach wewnętrznych
  • Umowa o pracę, opieka medyczna Medicover dla Ciebie i całej Twojej Rodziny
  • Katalog szkoleń oraz indywidualnie dopasowany plan rozwoju Twoich kompetencji
  • Serdeczna atmosfera pracy i koleżeńskie relacje w zespole, w którym cenimy oraz wspieramy samodzielność i inicjatywę
  • Praca, dzięki której czujesz, że masz wpływ na świat - wdrażamy innowacyjne pomysły naszych pracowników
  • Niezbędne narzędzia pracy, dopasowane do potrzeb i specyfiki Twojego stanowiska, praca z najnowocześniejszymi technologiami
  • Możliwość angażowania się w działania wspierające społeczności lokalne i zmieniające Twoje najbliższe otoczenie
Twoje miejsce. Twój wpływ. Twoja przyszłość.

Dołącz do nas!

APLIKUJ
INFORMACJA RODO (dla kandydatów do pracy w LafargeHolcim)

Administratorem Państwa danych osobowych jest Lafarge Cement S.A. z siedzibą w Małogoszczu, przy ul. Warszawska 110 (28-366), wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 000062569, numer NIP: 5261060765 o kapitale akcyjnym 811.329.500 PLN opłaconym w pełni, której akta rejestrowe przechowywane są w Sądzie Rejonowym w Kielcach.

Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: Krzysztof Radtke, mail: pl-m-inspektor-ochrony-danych@lafargeholcim.com

Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko pracy u Administratora oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora opisanego poniżej.

Administrator będzie przetwarzał następujące kategorie Państwa danych: Dane identyfikacyjne, dane kontaktowe, dane adresowe, dane dotyczące wykształcenia, dane dotyczące przebiegu dotychczasowego zatrudnienia, dane dotyczące zainteresowań.

Pozostałe dane przetwarzamy na podstawie Państwa dobrowolnej zgody, którą wyrazili Państwo wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora - art. 6 ust. 1 lit. f rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), polegający na poszukiwaniu i zatrudnianiu pracowników oraz prowadzeniu postępowań rekrutacyjnych zmierzających do zatrudnienia pracownika, którego kwalifikacje najbardziej odpowiadają zapotrzebowaniu Administratora.

Podstawą przetwarzania Państwa danych w zakresie niezbędnym do zawarcia i wykonania umowy o pracę jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Administrator nie planuje przekazywać Państwa danych osobowych odbiorcom spoza EOG, czyli do państw trzecich.

Dane osobowe będą przetwarzane do zakończenia procesu rekrutacji. Ponadto dane osobowe możemy przechowywać dla celów ustalenia, dochodzenie lub ochrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji przez okres sześciu miesięcy.

Przysługuje Państwu prawo dostępu do danych, ich poprawiania, żądania ich usunięcia, a także prawo ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli dane są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi. W Polsce jest to Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W związku z tym, ze dane są przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora, przysługuje Państwu prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, jeśli wynika to z przyczyn związanych z Państwa szczególną sytuacją.

TU

znajduje się pełna informacja o ochronie danych osobowych.
Kim jesteśmy:
  • jesteśmy obecni
    w 90 krajach
    świata
  • mamy 2500
    nowoczesnych
    zakładów
  • generujemy
    32,6 mld CHF
    sprzedaży netto
  • nasz zespół to
    115 000 osób
    na całym świecie
 

Poznaj

Holcim Polska S.A

Holcim Polska jest producentem innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań budowlanych od fundamentów aż po dach.

Holcim Polska wdraża technologie i rozwiązania o obniżonym śladzie węglowym, możliwe do zastosowania na każdym etapie życia budynku, od projektowania i budowy po naprawy oraz renowacje. Spółka oferuje m.in. niskoemisyjne cementy z rodziny ECOPlanet dla budownictwa i prefabrykacji (o 30-50% mniejszym śladzie węglowym niż czysty cement portlandzki CEM), beton ECOPact (o prawie 50% mniejszym śladzie węglowym niż standardowy beton towarowy), czy kruszywo z recyklingu ECOSource. W ofercie znajdują się również systemy podłogowe, a także rozwiązania izolacyjne przeznaczone do kompleksowej termomodernizacji.

Podobne oferty

  • Product Manager (Biuro Obsługi Klienta)

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy Rondzie Daszyńskiego    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Rozwijanie systemów Contact Center (IVR, ACD, CTI, CRM) oraz narzędzi omnichannel (voice, chat, e-mail); Analiza potrzeb użytkowników i biznesu oraz przekładanie ich na wymagania funkcjonalne; Tworzenie roadmapy produktu i planowanie zadań w ścisłej...
  • Product Manager / Product Managerka

    WBS Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Opis stanowiska pracy / zadania: Zarządzanie produktami z kategorii oświetleniowej. Kreowanie produktu spełniającego potrzeby i preferencje grupy docelowej klientów. Współtworzenie strategii rozwoju kategorii produktowej. Planowanie strategii sprzedaży (wszystkie procesy związane z...
  • Menedżer ds. Importu i Strategii Produktowej

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Będziesz odpowiedzialny za całościowe zarządzanie cyklem życia produktów z wybranej kategorii, od pomysłu do wycofania z rynku. Twoim zadaniem będzie aktywne kreowanie asortymentu w oparciu o trendy rynkowe i preferencje grupy docelowej. Będziesz planował i realizował strategię...
  • Kierownik / Kierowniczka Marki Eksport

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Przygotowywanie i egzekucja strategii marketingowej dla zarządzanych kategorii produktowych na rynkach eksportowych; Budowa brand-planów dla podległych kategorii produktowych/marek dla rynków zagranicznych;...
  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Eksportowego (FMCG)

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Opracowywanie i egzekucja strategii marketingowej oraz tworzenie brand-planów dla wybranych kategorii produktowych na rynkach eksportowych. Aktywne współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej we...