Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 40 lokalizacjach na terenie kraju. W 2014 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 46 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Obecnie dla naszego klienta, uznanej międzynarodowej firmy z branży produkcji maszyn budowlanych, poszukujemy osoby na stanowisko:
Kierownik ds. Sprzedaży Części (maszyny budowlane)
Miejsce pracy: mazowieckie/ Warszawa
Nr Ref.: GSPSM/AW/2015
Główne zadania:
- Koordynacja sprzedaży części zamiennych do maszyn na terenie całego świata;
- Dbałość o wysoką satysfakcję klientów ze świadczonych usług;
- Kontrola budżetu i dążenie do realizacji wyznaczonych celów sprzedażowych;
- Zarządzanie zespołem wsparcia sprzedaży;
- Udział w optymalizacji istniejących procesów poprzez współpracę z innymi działami, w tym z działem produkcji, planowania i magazynem;
- Sporządzanie raportów i sprawozdań zgodnie z wewnętrznymi standardami firmy.
Nasze wymagania:
- Min. 3-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku;
- Znajomość branży maszyn budowlanych/rolniczych i chęć dalszego rozwoju w tym zakresie;
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny;
- Umiejętność budowania i podtrzymywania długotrwałych relacji biznesowych;
- Doświadczenie w zarządzaniu podległym zespołem –będzie dodatkowym atutem;
- Gotowość do podróży służbowych – polskich i zagranicznych;
- Doświadczenie w implementowaniu procesów optymalizacyjnych w organizacji;
- Samodzielność w działaniu oraz doskonała organizacja pracy własnej.
Oferujemy:
- Pracę w renomowanej międzynarodowej firmie, o stabilnej pozycji w branży;
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Pakiet benefitów, w tym premie;
- Szansę na zdobycie międzynarodowego doświadczenia oraz budowania relacji z zagranicznymi dealerami i innymi oddziałami firmy;
- Niezbędne narzędzia pracy;
- Możliwości szkoleń i dalszego rozwoju w ramach struktury firmy.