Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    2 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Wielkopolskie Poznań Kierownik Zespołu Call Center Poznań
Kierownik Działu Obsługi Klienta-Call Center

Kierownik Działu Obsługi Klienta-Call Center

Klient portalu Praca.pl
Poznań
praca stacjonarna
2296 dni temu

Ogłoszenie numer: 1882385, z dnia 2018-01-19

Klient portalu Praca.pl

Aktualnie dla naszego Klienta, stabilnej oraz prężnie rozwijającej się firmy z branży turystycznej poszukujemy Kandydatek/ów do pracy na stanowisku:

Kierownik Działu Obsługi Klienta-Call Center

Miejsce pracy: Poznań

Nr Ref.: KDOK-TS/12/17

 

Opis stanowiska

  • Kierowanie pracą działu telefonicznej obsługi klienta;
  • Organizacja i kontrola pracy podległego zespołu;
  • Opracowywanie i wdrażanie programów i procedur w zakresie usprawniania telefonicznej obsługi klienta;
  • Implementowanie narzędzi umożliwiających poprawę efektywności pracy;
  • Prowadzenie szkoleń w zakresie wysokich standardów obsługi klienta;
  • Nadzorowanie aktualizacji oferowanych usług;
  • Analiza efektywności obsługi klienta przez poszczególnych pracowników;
  • Współpraca z pozostałymi działami firmy w zakresie kompleksowej obsługi klienta.

Wymagania

  • Wykształcenia wyższego;
  • Kilkuletniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku;
  • Wiedzy, doświadczenia i umiejętności w zakresie obsługi wymagającego klienta;
  • Kreatywności w skutecznym szkoleniu pracowników w zakresie obsługi klienta;
  • Doświadczenia popartego sukcesami w zarządzaniu podległym zespołem;
  • Bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, ale wciąż rozwijającej się;
  • Praca w zespole profesjonalistów i ludzi działających z pasją;
  • Praca w przyjaznym środowisku i dobrej atmosferze;
  • Niezbędne narzędzia pracy: komputer, telefon.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    2 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...