POSZUKUJEMY OSÓB DO PRACY W KRAKOWIE NA STANOWISKO:
Kierownik Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Kraków
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe
- Znajomość rynku hurtowego i detalicznego w Małopolsce
- Doświadczenie w sprzedaży produktów FMCG i/ lub w dziale związanym z obsługą klienta
- Umiejętności interpersonalne i negocjacyjne
- Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników
- Umiejętność analizy danych
- Znajomość języka angielskiego
- Znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office)
- Umiejętność prowadzenia samochodu – prawo jazdy kat. B
- Zaangażowanie i motywacja do osiągania jak najwyższych standardów i wyników oraz realizacji określonych celów
Poznaj
Transgourmet Polska Sp. z o.o.
Transgourmet Polska Sp. z o.o. należy do grupy Transgourmet specjalizującej się w hurtowych dostawach dla hotelarstwa, gastronomii, firm cateringowych oraz ośrodków zbiorowego żywienia. W Polsce posiadamy centrum logistyczno-magazynowe w Ożarowie Mazowieckim oraz 18 hal sprzedaży stacjonarnej Selgros Cash&Carry. Zatrudniamy ponad 4300 pracowników, a nasz dalszy rozwój, to konsekwencja udanych wyników.