Kierownik Działu Telefonicznej Obsługi Klienta i Sprzedaży na region EU

Moltton Poland

Gliwice

9 dni temu

MOLTTON jest innowacyjną firmą doradztwa personalnego, która od dekady specjalizuję się w rekrutacji wysokiej klasy specjalistów oraz menedżerów średniego i wyższego szczebla dla branż: Technicznej, Produkcyjnej, IT, Logistycznej, Finansowej, Usługowej w szerokim zakresie stanowisk w Polsce i za granicą. Zaufało nam już ponad 450 międzynarodowych klientów, dla których zrealizowaliśmy ponad 5000 rekrutacji. Do każdego z prowadzonych projektów podchodzimy w sposób indywidualny, opierając się zarówno na wieloletnim doświadczeniu naszych wyspecjalizowanych w branżach Konsultantów, jak i rzeczywistych potrzebach i oczekiwaniach Klienta oraz Kandydatów. Nr. KRAZ 7145.

Kierownik Działu Telefonicznej Obsługi Klienta i Sprzedaży na region EU
Miejsce pracy: Gliwice

Zakres obowiązków:

  • Zarządzanie działem telefonicznej obsługi klientów (dystrybutorów) na region EU.
  • Zapewnienie sprawnej obsługi klientów : sprzedaż i obsługa stałych jak i nowych klientów na rynku międzynarodowym EU.
  • Planowanie i nadzorowanie procesów obsługi klienta i sprzedaży.
  • Stworzenie i wdrożenie efektywnych systemów KPI dla podległego zespołu w tym procedur, systemów, narzędzi mających na celu zwiększenie aktywności sprzedażowej.
  • Opracowywanie i wdrażanie inicjatyw rozwojowych i motywacyjnych dla zespołu w oparciu o potrzeby biznesowe firmy.
  • Tworzenie analiz i raportów.
  • Bieżąca organizacja pracy zespołu - motywowanie, planowanie, wyznaczanie i kontrola realizacji wskaźników.
  • Monitorowanie procesów obsługi klienta, identyfikacja obszarów wymagających optymalizacji i wdrażanie odpowiednich zmian.
  • Zapewnienie osiągnięcia założonych planów sprzedażowych firmy.

Wymagania:

  • Minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania zespołem w telefonicznej obsłudze klienta. (mile widziane w firmie o profilu produkcyjno - komercyjnym).
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołami sprzedażowymi w firmach ’call-center’, telefonicznym biurze obsługi klienta (inbound, outbound).
  • Znajomość nowoczesnych narzędzi marketingowych.
  • Zdolności przywódcze - umiejętność delegowania i rozliczania zadań, motywowania, szkolenia, budowania zespołu.
  • Znajomość programów do zarządzania ’call-center’, telefonicznej obsłudze klienta, CRM.
  • Bardzo dobrej organizacji własnej pracy i zespołu.
  • Znajomość pakietów Microsoft Dynamics (mile widziane).
  • Orientacja na cel.
  • Proaktywne działanie.
  • Otwartość na nową wiedzę i innowacje.
  • Znajomość j. angielskiego umożliwiającą codzienną komunikację.

Nasz Klient oferuje:

  • Możliwość uczestniczenia w rozwoju standardów organizacji nastawionej na zmianę i ciągłe doskonalenie.
  • Unikalna kultura pracy w twórczym i różnorodnym środowisku w organizacji pracującej projektowo.
  • Możliwość realizacji własnych pomysłów.
  • Doskonalenie własnych kompetencji dzięki interdyscyplinarnym projektom.
  • Konkurencyjne wynagrodzenie.
  • Aktywny udział w dalszym rozwoju mocnej i stabilnej organizacji z długoletnią historią działalności.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania. DOŁĄCZ DO NAS

Abyśmy mogli się z tobą kontaktować w aplikacji prosimy zawrzeć jedną ze zgód do wyboru:


(obecna i przyszła rekrutacja)


Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Moltton Poland, ul. Francuska 35-37, 40-027 Katowice, w celu realizacji aktualnego oraz przyszłych procesów rekrutacji i doradztwa personalnego. Wyrażam zgodę na udostępnianie moich danych osobowych podmiotom współpracującym z Moltton Poland, potencjalnym pracodawcom do celów związanych z prowadzonymi obecnie lub w przyszłości procesami rekrutacji. Zgoda może zostać w każdym czasie odwołana


(tylko obecna rekrutacja)


Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Moltton Poland, ul. Francuska 35-37, 40-027 Katowice w celu realizacji wyłącznie aktualnego procesu rekrutacji i doradztwa personalnego. Wyrażam zgodę na udostępnianie moich danych osobowych podmiotom współpracującym z Moltton Poland, potencjalnym pracodawcom do celów związanych z prowadzonymi obecnie procesem rekrutacji. Zgoda może zostać w każdym czasie odwołana.


Obowiązek informacyjny

  1. Administratorem Danych jest Moltton Poland, z siedzibą w Katowicach (40-027), ul. Francuska 35-37,
  2. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji procesu rekrutacyjnego na podstawie wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych; Jeśli masz pytania lub chciałbyś cofnąć zgodę prosimy poinformować nas lub wysłać maila na adres : ado@moltton.com
  3. Dane osobowe będą udostępniane pracownikom i klientom biorącym udział w niniejszym procesie rekrutacyjnym.
  4. Dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom z wyjątkiem tych, które są uprawnione do ich uzyskania na podstawie przepisów obowiązującego prawa;
  5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 36 miesięcy;
  6. Masz prawo do:
    1. dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
    2. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
    3. przenoszenia danych,
    4. cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie,
    5. wniesienia skargi do organu nadzorczego (PUODO)
  7. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolna, jednak nie wyrażenie zgody skutkuje brakiem możliwości uczestnictwa w procesie rekrutacji;
  8. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednocześnie niepodanie informacji wskazanych w art. 221 § 1 Kodeksu pracy spowoduje, iż otrzymane dokumenty aplikacyjne kandydatów nie będą przez Administratora Danych rozpatrywane.

Poznaj

Moltton

MOLTTON POLAND jest innowacyjną firmą doradztwa personalnego, specjalizującą się w rekrutacji specjalistów oraz menedżerów średniego i wyższego szczebla dla branży przemysłowej. Do każdego z prowadzonych projektów podchodzimy w sposób indywidualny, opierając się zarówno na wieloletnim doświadczeniu naszych Konsultantów, jak i rzeczywistych potrzebach i oczekiwaniach Klienta oraz Kandydatów. Działamy w oparciu o certyfikat agencji zatrudnienia nr. 7145

Poznaj stanowisko: Kierownik Działu 
Kierownik działu to osoba odpowiedzialna za koordynowanie i nadzorowanie prac podległego zespołu pracowników, zatrudnionych w danym dziale firmy lub instytucji. Kierownik wypełnia zadania wynikające z charakteru działalności konkretnego działu, przeważnie jednak praca kierownika polega na określaniu zadań poszczególnych pracowników, opracowywaniu wewnętrznych norm i procedur, mających zmaksymalizować efektywność ich ...
Praca Kierownik Działu