Kierownik działu wsparcia sprzedaży – fotowoltaika B2C

NES Global Talent

Warszawa

62 dni temu

NES Global Talent jest firmą rekrutacyjną specjalizującą się w stanowiskach technicznych. 700 doświadczonych rekruterów NES wspiera Kandydatów i firmy w 33 krajach z 60 biur w branżach: Budownictwo, Life Science, Produkcja i Technologie, Energetyka i paliwa.   


Dla naszego klienta, dużej firmy z branży fotowoltaicznej, poszukujemy aktualnie kierownika działu wsparcia sprzedaży.

 

Kierownik działu wsparcia sprzedaży – fotowoltaika B2C
Miejsce pracy: Warszawa

 

Forma zatrudnienia: B2B

Wynagrodzenie: 7000-10000 + model prowizyjny

 

Kierownik działu wsparcia sprzedaży będzie:
  • zarządzał rosnącym działem wsparcia sprzedaży
  • budował strukturę telemarketingową
  • tworzył modele i skrypty sprzedażowe
  • odpowiadał za pozyskiwanie nowych klientów
  • budował model współpracy między działem handlowym, a działem sprzedaży
  • raportował bezpośrednio do dyrektora spółki
Idealny kandydat powinien:
  • być samodzielnym menedżerem
  • mieć doświadczenie w budowaniu struktur telemarketingowych
  • mieć doświadczenie w zarządzaniu strukturami telemarketingowymi
  • być chętny do współtworzenia struktur firmy
  • posiadać znajomość branży fotowoltaicznej (mikroinstalacje i średnie instalacje fotowoltaiczne)
  • posiadać doświadczenie z branży fotowoltaicznej
Oferujemy:
  • stanowisko kierownicze w prężnie rozwijającej się strukturze
  • możliwość współtworzenia organizacji
  • możliwość wkroczenia w dynamicznie rosnącą branżę fotowoltaiczną
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Poznaj

NES Global Talent

Kierownik Zespołu Call Center to osoba, która odpowiada za zapewnienie sprawnego funkcjonowania zespołów konsultantów telefonicznych. Do głównych zadań pracownika tego należy, m.in.: kierowanie zespołem konsultantów Call Center (tj. coaching, motywowanie, układanie grafików, planowanie przerw i zmian pracy), rekrutacja i szkolenie pracowników Call Center, kontrola jakości pracy ...
Praca Kierownik Zespołu Call Center