Najnowsze oferty pracy

  • Category Manager

    POLPHARMA S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your responsibilities: Responsible for all aspects of Spend Management including the execution of programs from Group Procurement as well as execution of local/regional programs. Effectively manages long-term relationships with suppliers and internal stakeholders. Responsible for negotiations and...
  • Category Manager ds. RX

    Cosmedica   Warszawa, ul. Annopol 17    praca hybrydowa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zadania: Opracowanie krótko- i długoterminowych strategii dla prowadzonych produktów Zarządzanie powierzonymi kategoriami Kształtowanie polityki cenowej podległego portfela Przygotowanie i realizacja założeń budżetowo - sprzedażowych Monitorowanie i analiza rynku, działań konkurencji....
  • Procurement Project Specialist

    Joinco Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    praca z Category Managerem m.in. wspieranie go w codziennych zadaniach, analiza wyników sprzedaży; koordynowanie prac marketingowych związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac; zarządzanie bazą...
  • Category/Procurement Manager

    ManpowerGroup   Łódź    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    5 dni
    Zakres obowiązków: Opracowywanie i wdrażanie strategii i procesów zaopatrzenia zgodnie z celami działu Zakupów w obszarze zakupów usług korporacyjnych i opakowań; Analiza wzorców wydatków i warunków rynkowych oraz standaryzacja opakowań w poszczególnych jednostkach biznesowych i...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Category Manager Warszawa
Kierownik / Kierowniczka Zarządzania Kategorią

Kierownik / Kierowniczka Zarządzania Kategorią

Lotte Wedel Sp. z o.o.
Warszawa
kierownik/koordynator
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
538 dni temu
Kierownik / Kierowniczka Zarządzania Kategorią
PRACUJ Z NAMI Z CZEKOLADOWĄ PRZYJEMNOŚCIĄ…
którą zagwarantują:
  • umowa o pracę,
  • dofinansowanie do posiłków w naszej firmowej stołówce z bezpłatną dostawą do wybranych dzielnic Warszawy,
  • możliwość realizacji własnych pomysłów i rozwiązań,
  • możliwość korzystania z kasy zapomogowo-pożyczkowej,
  • perspektywa rozwoju zawodowego w renomowanej firmie,
  • słodkie paczki na święta i Dzień Dziecka, bony na święta, dofinansowanie do wakacji i konkursy dla pracowników,
  • doskonała lokalizacja, zaledwie 5 minut od Dworca Wschodniego i metra Stadion Narodowy,
  • krótszy czas pracy w piątki (pon.-czw.pracujemy 30 min dłużej, a w piątki kończymy 2h wcześniej)
  • budynek biurowy jest częściowo dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową,
  • zniżki na bilety Kolei Mazowieckich,
  • ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna (rehabilitacje, szczepienia ochronne),
  • aktywności i programy rozwojowe, w tym szkolenia, sport i programy CSR,
  • dofinansowanie do karty MultiSport i udogodnienia dla rowerzystów,
  • swobodny dostęp do produktów i nowości, zniżki w Firmowym Sklepiku Wedla oraz Pijalniach Czekolady E. Wedel,
  • elastyczny czas pracy, możliwość pracy z domu,
  • wolontariat pracowniczy,
  • samochód służbowy.

 

…i wiele więcej. Sprawdź TUTAJ!

 

POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY.
To będą Twoje zadania:
  • W zakresie prowadzenia projektów Zarządzania Kategorią u Kluczowych Klientów Lotte Wedel:
    - opracowywanie, interpretacja i dostarczanie analiz ilościowych i jakościowych wspierających proces Zarządzania Kategorią
    - tworzenie, utrzymywanie i optymalizowanie narzędzi analitycznych oraz systemów wspomagających proces Zarządzania Kategorią
    - utrzymywanie relacji z kluczowymi partnerami wewnątrz i spoza organizacji mającymi wpływ na sukces prowadzonego procesu
  • Rekomendowanie działań w zakresie doboru asortymentu Lotte Wedel i całej kategorii u Kluczowych Klientów lub w kanałach na podstawie przeprowadzonych analiz, tworzonych planów aktywności i strategii sprzedaży, spójności planów biznesowych klientów; dobór narzędzi promocyjnych, w tym przygotowywanie pre i post ewaluacji akcji promocyjnych.
  • Przygotowywanie raportów i analiz w ramach  projektów rozwijających kanały sprzedaży.
  • Przygotowania prezentacji sprzedażowych oraz okresowych przeglądów biznesu (business review).
  • Współtworzenie kluczowych parametrów sukcesu (KPIs) przypisanych do najważniejszych celów biznesowych u Kluczowych Klientów oraz okresowa weryfikacja rozwoju poszczególnych wskaźników.
  • Zdobywanie, gromadzenie wiedzy oraz dostarczanie analiz, wniosków i rekomendacji operacyjnych i strategicznych w zakresie najbardziej efektywnych mechanizmów wspierających rozwój sprzedaży produktów Lotte Wedel oraz całej kategorii.
  • Przygotowywanie oraz aktualizacja Standardów Kanałowych w podległych Kanałach Sprzedaży w tym współprowadzenie testów półkowych na nowe /relaunchowane produkty.
  • Prowadzenie szkoleń Przedstawicieli Kluczowych Klientów.
  • Dostarczanie wiedzy o Kupującym poprzez prowadzenie projektów badawczych.
OFERTA, KTÓREJ TRUDNO SIĘ OPRZEĆ…
Dołącz do nas, jeśli spełniasz te wymagania:
  • Wykształcenie wyższe, preferowanie: ekonomiczne, matematyczne, statystyczne lub finansowe
  • 4 lata doświadczenia na stanowisku analitycznym
  • 2 lata doświadczenia w zakresie projektów Zarządzania Kategorią
  • Doświadczenie w tworzeniu narzędzi analitycznych dla działów sprzedaży i trade marketingu
  • Znajomość specyfiki rynku FMCG
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym (umożliwiającym prowadzenie korespondencji, tworzenie raportów, analiz, prezentacji)
  • Zaawansowana znajomość MS Office
  • Bardzo dobra znajomość baz danych, Space Planning, Nielsen
  • Mile widziana znajomość programów graficznych oraz języka HTML i CSS
  • Umiejętność planowania, zarządzania harmonogramami, terminowość realizacji zadań
  • Aktywne podejście do rozwiązywania zadań i problemów
  • Wysokie umiejętności analityczne i syntezy danych
  • Umiejętność logicznej argumentacji i uzasadnienia prezentowanego stanowiska
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne, przekonywania do pomysłów i budowania zaangażowania w realizację rekomendowanych rozwiązań
  • Łatwość nawiązywania i utrzymywania długotrwałych relacji z klientami
  • Wysoko rozwinięte umiejętności prezentacyjne
Dbamy o dostępność i równe szanse na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. Jeżeli masz jakiekolwiek dodatkowe potrzeby podczas procesu, poinformuj o tym w CV lub podczas rozmowy telefonicznej.
 

Poznaj

Lotte Wedel Sp. z o.o.

Wedel od 1851 roku dostarcza konsumentom przyjemność płynącą z intensywnego i głębokiego smaku czekolady i jest podziwiany za kunszt tworzenia produktów najwyższej jakości. W wedlowskim portfolio znajdują się m.in. takie słodycze jak Ptasie Mleczko®, Mieszanka Wedlowska, czekolady, ciastka, wafle, praliny, batony oraz Torcik Wedlowski. Misja Wedla: „Zmieniamy się nieustannie, by budzić radość w nas i w naszych klientach” odzwierciedla filozofię działania, która zakłada odpowiadanie na wyzwania współczesnego świata jako odpowiedzialny producent, pracodawca, sąsiad i partner. Przepisem na sukces Wedla są ludzie, których wyróżnia poczucie dumy z tworzenia polskiej marki słodyczy, wybieranych przez miliony ludzi. Nasz przepis to ludzie.

Podobne oferty

  • Category Manager

    POLPHARMA S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your responsibilities: Responsible for all aspects of Spend Management including the execution of programs from Group Procurement as well as execution of local/regional programs. Effectively manages long-term relationships with suppliers and internal stakeholders. Responsible for negotiations and...
  • Category Manager ds. RX

    Cosmedica   Warszawa, ul. Annopol 17    praca hybrydowa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zadania: Opracowanie krótko- i długoterminowych strategii dla prowadzonych produktów Zarządzanie powierzonymi kategoriami Kształtowanie polityki cenowej podległego portfela Przygotowanie i realizacja założeń budżetowo - sprzedażowych Monitorowanie i analiza rynku, działań konkurencji....
  • Procurement Project Specialist

    Joinco Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    praca z Category Managerem m.in. wspieranie go w codziennych zadaniach, analiza wyników sprzedaży; koordynowanie prac marketingowych związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac; zarządzanie bazą...
  • Category/Procurement Manager

    ManpowerGroup   Łódź    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    5 dni
    Zakres obowiązków: Opracowywanie i wdrażanie strategii i procesów zaopatrzenia zgodnie z celami działu Zakupów w obszarze zakupów usług korporacyjnych i opakowań; Analiza wzorców wydatków i warunków rynkowych oraz standaryzacja opakowań w poszczególnych jednostkach biznesowych i...