Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Kierownik / Koordynator Projektu
Gallup Arteria Management
Warszawa
kierownik/koordynator
Praca w pełni zdalna
43 dni temu

Gallup Arteria Management poszukuje osoby, która z konsekwencją będzie wspierać nas w realizacji celów i osiągnięć na stanowisku:

Kierownik / Koordynator Projektu
„Teleporada pierwszego kontaktu NFZ”
Miejsce pracy: Warszawa

Szukamy otwartych, proaktywnych i zaangażowanych osób, które są zorganizowane i samodzielne w działaniu.

 

Zakres obowiązków:
  • planowanie, wdrażanie oraz nadzór wykonawczy nad projektem infolinii TPK dla lekarzy i pielęgniarek,
  • odpowiedzialność za realizację celów pod względem ilościowym oraz jakościowym (praca w oparciu o grafik personelu medycznego),
  • dbanie o zapewnienie obsady lekarzy i pielęgniarek niezbędnej do realizacji założeń,
  • stały kontakt z personelem medycznym we wszystkich fazach współpracy,
  • kształtowanie pozytywnego wizerunku wśród Pacjentów,
  • zapewnienie wysokiej jakości obsługi Pacjentów,
  • ścisła współpraca z personelem medycznym i koordynowanie zgłoszeń telefonicznych Pacjentów,
  • obsługa systemów informatycznych,
  • planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego Zespołu,
  • udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie Zespołu w zakresie obsługi infolinii,
  • tworzenie raportów i zestawień na podstawie statystyk wynikających z obsługiwanych programów,
  • prowadzenie cyklicznych szkoleń merytorycznych oraz systemowych,
  • wsparcie lekarzy i personelu medycznego w zakresie obsługi systemów,
  • przestrzeganie obowiązujących procedur.
Wymagania:
  • doświadczenie w zarządzaniu Zespołem,
  • wysokie zdolności interpersonalne,
  • umiejętność nawiązywania i budowania efektywnych relacji biznesowych,
  • umiejętność analitycznego myślenia, wyciągania wniosków,
  • samodzielność w działaniu oraz podejmowaniu decyzji, otwartość na zmiany,
  • dobra organizacja pracy własnej i podległego zespołu,
  • umiejętność tworzenia raportów i opracowywania analiz,
  • dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel,
  • mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • chęć rozwoju i podnoszenia swoich kompetencji zawodowych,
  • mile widziana wiedza związana z procedurami dotyczącymi zamówień publicznych.
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy,
  • pracę na samodzielnym stanowisku oraz doskonałą atmosferę pracy w doświadczonym Zespole,
  • pakiet benefitów- karta sportowa, opieka medyczna,
  • możliwość korzystania i udziału w inicjatywach wewnętrznych, konkursach i wielu innowacyjnych projektach,
  • pracę w systemie zmianowym, rotacyjnym (możliwość pracy zdalnej w wybranych dniach).

Poznaj

Contact Center Sp. z o.o.

Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Podobne oferty