Jesteśmy Expertem. Media Expertem. W kilkanaście lat z małego, rodzinnego biznesu zmieniliśmy się w największą sieć elektromarketów w Polsce. Przyszłość należy do nas!
Dlatego już dziś szukamy:
- Liderem jest ten, kto widzi więcej niż inni, patrzy dalej niż inni i kto dostrzega rzeczy, zanim zobaczą je inni - LeRoy Eims.
Jesteś kimś takim? A więc możesz zostać naszym Kierownikiem Obiektu.
- umowę o pracę
- premie za efektywność, frekwencję i staż pracy
- obiad za złotówkę
- pracę od poniedziałku do piątku na 1 zmianę
- ubezpieczenie dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach
- zniżki na zakup najnowocześniejszego sprzętu w naszych elektromarketach
- pomoc i opiekę naszej fundacji ,,Włącz się” dla Ciebie i Twoich bliskich
- nadzór na przeprowadzaniem inspekcji, konserwacji, napraw i przeglądów urządzeń, instalacji systemów technicznych budynku z należytą starannością i sumiennością
- przygotowywanie oraz rozliczanie budżetów związanych z utrzymaniem obiektu
- nadzór nad gospodarowaniem powierzonymi materiałami, urządzeniami i narzędziami
- nadzór prac związanych z usuwaniem usterek przez generalnego wykonawcę oraz zatwierdzanie protokołem wykonanych prac
- nadzór nad eksploatacją, przeglądami, konserwacjami, remontami oraz nad poprawnością pracy powierzonej infrastruktury technicznej (urządzenia, instalacje, systemy techniczne)
- nadzór nad podwykonawcami na oraz kontrola jakości świadczonych usług
- nadzór nad dokumentacją techniczną budynku i urządzeń, zapewnienie ich aktualności i kompletności
- inicjowane dodatkowych prac i rozwiązań w obiekcie
- przestrzeganie przepisów BHP i PPOŻ oraz nadzór w tym zakresie nad podległym pracownikami oraz podwykonawcami
- nadzór nad firmami sprzątającymi i zajmującymi się terenem zewnętrznym
- dostosowanie obiektu do potrzeb użytkowników, zapewnienie instalacji/przyłączy
- prowadzenie postępowań związanych z uszkodzeniami mienia na obiekcie
- udział w audytach i kontrolach wykonywanych przez organy wewnętrzne i zewnętrzne
- doświadczenia na podobnym stanowisku
- znajomości podstaw prawa budowlanego
- znajomość obsługi technicznej oraz konserwacji instalacji i urządzeń
- umiejętność kierowania zespołem technicznym oraz prowadzenia spraw administracyjnych zgodnie z procedurami
- uprawnień min. SEP Gr. I i II E (mile widziane w zakresie dozoru)
- samodzielności, komunikatywności, odpowiedzialności, umiejętności budowania i utrzymywania trwałych relacji biznesowych
- dobrej organizacji czasu pracy
- chęci doskonalenia i poszukiwania nowych rozwiązań
To co, jesteśmy umówieni na wspólną przyszłość?
Poznaj
Media Expert
Stabilność
Marka Media Expert powstała ponad 20 lat temu. Od początku dostarczaliśmy Klientom sprzęt RTV/AGD wiodących, światowych producentów. Przez lata ciężkiej pracy i systematycznego rozwoju z małego, familijnego przedsiębiorstwa zmieniliśmy się w lidera rynku elektromarketów.
Obecnie mamy ponad 600 elektromarketów i ok. 13 000 pracowników. Tysiące Klientów kupują u nas miliony telewizorów, laptopów, tabletów i smartfonów, sprzęt RTV/AGD najnowszej generacji, a także rowery, skutery, quady, elektronarzędzia, sprzęt relaksacyjny i do pielęgnacji ogrodów. Współpracujemy z wiodącymi instytucjami finansowymi dostarczając nowoczesne produkty oraz tworząc nowe i przyjazne Klientom usługi.
Rozwój
Kadra Media Expert to dyrektorzy i managerowie różnych szczebli, doradcy, specjaliści sprzedaży, logistyki, administracji i gospodarki magazynowej. Dbamy, aby pracownicy mogli podnosić kwalifikacje. Inwestujemy w nich, a oni inwestują w Media Expert! Gros naszej kadry zarządzającej wywodzi się z awansów wewnętrznych. Co roku kilkadziesiąt osób świętuje 10-cio, 15-sto, 20-sto a nawet 25-letni staż pracy w ME.
Zespół
O Media Expert często mówimy MY. Spotykamy się w pracy i po niej. Startujemy w zawodach, robimy akcje charytatywne, pomagamy dzieciom i dorosłym, a w centrum zawsze stawiamy naszych Expertów. Pracujemy razem. Rozwijamy się razem. Pomagamy razem.