Najnowsze oferty pracy

  • Lider Zespołu Contact Center z Językiem Niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    12 dni
    Nadzorowanie i monitorowanie pracy zespołu niemieckojęzycznego Contact Center, z dbałością o przestrzeganie polityki pracy i obecności. Regularne prowadzenie coachingu dla członków zespołu w celu osiągania tygodniowych celów wydajnościowych. Zarządzanie wydajnością: tworzenie planów...
  • Team Leader with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    18 godz.
    Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca łódzkie Łódź Kierownik Telefonicznej Obsługi Klienta Łódź
Kierownik Projektów / Supervisor / Leader w Call Center (kampanie telemarketingowe)

Kierownik Projektów / Supervisor / Leader w Call Center (kampanie telemarketingowe)

Mellon Poland Sp. z o.o.
Łódź
praca stacjonarna
4457 dni temu


Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Mellon International. Nasza oferta obejmuje szeroki wachlarz usług, produktów i zaawansowanych rozwiązań dedykowanych bankom i instytucjom finansowym. Dynamicznie zdobywamy rynki finansowe, co przyniosło nam światowe uznanie i prestiżową nagrodę European Business Awards 2009, w kategorii Atradius Growth Strategy of the Year Award.

 

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Kierownik Projektów / Supervisor / Leader w Call Center (kampanie telemarketingowe)

Miejsce pracy: Łódź
ccss/08/2013

  • Planowanie i nadzorowanie projektów telemarketingowych,
  • Realizcja wyznaczonych celów sprzedażowych/jakościowych,
  • Monitoring pracy zespołów sprzedażowych,
  • Tworzenie raportów, analiz, zestawień,
  • Kontakty z klientem zlecającym kampanie.
Wymagania:
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • Minimum 3 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem sprzedawców telefonicznych,
  • Doświadczenie w projektach bankowych, telekomunikacyjnych,
  • Praktyczna znajomość technik sprzedaży,
  • Umiejętność motywowania pracowników,
  • Umiejętność zarządzania zespołem,
  • Odporność na stres i motywacja do pracy w strukturach Call Center,
  • Poczucie humoru, pozytywne nastawienie,
  • Znajomość języka angielskiego będzie niewątpliwym atutem.
Oferujemy:
  • Umowę o pracę,
  • Wynagrodzenie podstawowe i prowizyjne,
  • Pakiet socjalny,
  • Samodzielne stanowisko z możliwością rozwoju.
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych - tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.)”
 

Podobne oferty

  • Lider Zespołu Contact Center z Językiem Niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    12 dni
    Nadzorowanie i monitorowanie pracy zespołu niemieckojęzycznego Contact Center, z dbałością o przestrzeganie polityki pracy i obecności. Regularne prowadzenie coachingu dla członków zespołu w celu osiągania tygodniowych celów wydajnościowych. Zarządzanie wydajnością: tworzenie planów...
  • Team Leader with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    18 godz.
    Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...