Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za aktywny rozwój działań handlowych na powierzonym terenie przy współpracy i pomocy podległych zespołów przedstawicieli handlowych. Rozliczanie zespołów z prowadzonych działań handlowych oraz raportowanie wyników pracy.
Jesteśmy otwarci również na osoby nieposiadające doświadczenia w zarządzaniu zespołami. Gwarantujemy szkolenie stanowiskowe i produktowe w celu objęcia stanowiska.
Oczekiwania:
- Doświadczenie w sprzedaży w segmencie B2B,
- Umiejętność budowania zespołu sprzedażowego,
- Przedsiębiorczość oraz umiejętność planowania czasu pracy,
- Umiejętność rozliczania z delegowanych zadań,
- Wysoka kultura osobista,
- Gotowość do częstych wyjazdów służbowych na terenie Polski,
- Prawo jazdy kat. B.
Poznaj
Solid Security Sp. z o.o.
Solid Security to doświadczenie, wiedza oraz profesjonalizm działań na rynku ochrony osób i mienia. Jesteśmy firmą z polskim kapitałem z powodzeniem funkcjonującą od 1991 roku na terenie całego kraju. Na podstawie grupy wyspecjalizowanych spółek, świadczymy usługi ochrony na rzecz klientów biznesowych i indywidualnych, we wszystkich obszarach związanych z bezpieczeństwem.
Jak działamy
Bierzemy pełną odpowiedzialność za świadczone usługi, realizując ustalenia z Klientem, reagując jednocześnie na potrzeby pojawiające się w trakcie realizacji kontraktu.
Proponowany przez nas Zintegrowany System Ochrony, gwarantuje optymalizację procesów ochronnych, podnosząc poziom bezpieczeństwa naszych Klientów.
Dbamy o dobre relacje w biznesie, opierając je o konstruktywny dialog, profesjonalizm działań oraz partnerstwo. Potencjał Solid Security oparty jest o kompetentny i zaangażowany Zespół.
Działamy we wszystkich regionach Polski, poprzez profesjonalnie zorganizowaną strukturę operacyjną.
Pozycja Solid Security oraz ciągły rozwój firmy, związana jest z umiejętnością wykorzystywania wieloletniego doświadczenia, z właściwym rozumieniem potrzeb Klienta oraz inwestowaniem w kapitał ludzki i innowacyjne rozwiązania.