Znacie nas przede wszystkim jako producenta marki Diamant - lidera branży cukrowniczej. Od 150 lat osładzamy codzienność naszymi produktami. Rozwijamy się dzięki naszym pracownikom. Doceniamy ich zaangażowanie, dbamy o bezpieczeństwo i satysfakcję.
Dołącz do nas jako:
- aktywny udział w procesie uruchamiania nowych instalacji i urządzeń przemysłowych
- współtworzenie standardów obsługi technicznej w celu zapewnienia ciągłości pracy maszyn oraz urządzeń
- pełnienie nadzoru w trakcie realizacji zadań remontowych i modernizacyjnych
- pomiary parametrów procesów technologicznych
- prowadzenie wymaganej dokumentacji technicznej
- tworzenie instrukcji pracy i procedur
- optymalizację czasu trwania i sposobu wykonywania prac remontowych i przeglądów technicznych
- prowadzenie projektów inwestycyjnych
- przygotowanie umów, SIWZ, zleceń
- udział w pracach komisji odbiorowych oraz opracowanie harmonogramów robót remontowych i modernizacyjnych
- wykształcenie wyższe techniczne (mechanika i budowa maszyn, mechatronika lub pokrewne)
- doświadczenie w prowadzeniu projektów inwestycyjnych
- doświadczenie w zarządzaniu zespołami
- znajomość metod i rozwiązań w zakresie diagnostyki i predykcji
- dobrą znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- umiejętność czytania rysunku technicznego i schematów elektrycznych
- znajomość oprogramowania AutoCAD oraz MS Office, a także mile widziane SAP PM i COMOS
- znajomość zasad budowy i stosowania urządzeń w wykonaniu przeciwwybuchowym
- kompetencje z zakresu zarządzania projektami
- umiejętność szybkiego działania i podejmowania strategicznych decyzji oraz elastyczność i otwartość na zmiany
- prawo jazdy kat. B
Mamy dla Ciebie:
- umowę o pracę
- podnoszenie kwalifikacji zawodowych
- szkolenia wprowadzające
- na stanowisko
- pakiet socjalny
- bezpłatną, prywatną opiekę medyczną, dodatkowe ubezpieczenie grupowe
- aktywny udział w procesie uruchamiania nowych instalacji i urządzeń przemysłowych
- współtworzenie standardów obsługi technicznej w celu zapewnienia ciągłości pracy maszyn oraz urządzeń
- pełnienie nadzoru w trakcie realizacji zadań remontowych i modernizacyjnych
- pomiary parametrów procesów technologicznych
- prowadzenie wymaganej dokumentacji technicznej
- tworzenie instrukcji pracy i procedur
- optymalizację czasu trwania i sposobu wykonywania prac remontowych i przeglądów technicznych
- prowadzenie projektów inwestycyjnych
- przygotowanie umów, SIWZ, zleceń
- udział w pracach komisji odbiorowych oraz opracowanie harmonogramów robót remontowych i modernizacyjnych
- wykształcenie wyższe techniczne (mechanika i budowa maszyn, mechatronika lub pokrewne)
- doświadczenie w prowadzeniu projektów inwestycyjnych
- doświadczenie w zarządzaniu zespołami
- znajomość metod i rozwiązań w zakresie diagnostyki i predykcji
- dobrą znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- umiejętność czytania rysunku technicznego i schematów elektrycznych
- znajomość oprogramowania AutoCAD oraz MS Office, a także mile widziane SAP PM i COMOS
- znajomość zasad budowy i stosowania urządzeń w wykonaniu przeciwwybuchowym
- kompetencje z zakresu zarządzania projektami
- umiejętność szybkiego działania i podejmowania strategicznych decyzji oraz elastyczność i otwartość na zmiany
- prawo jazdy kat. B
Mamy dla Ciebie:
- umowę o pracę
- podnoszenie kwalifikacji zawodowych
- szkolenia wprowadzające
- na stanowisko
- pakiet socjalny
- bezpłatną, prywatną opiekę medyczną, dodatkowe ubezpieczenie grupowe
Zainteresowane osoby prosimy o składanie CV za pomocą przycisku Aplikuj
Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi osobami.
Poznaj
Pfeifer & Langen Polska S.A.
Jesteśmy jednym z największych producentów cukru w Polsce i właścicielem popularnej marki DIAMANT. Posiadamy ok. 25% udziałów w polskim rynku cukrowniczym i cztery cukrownie: w Środzie Wielkopolskiej, Gostyniu, Miejskiej Górce oraz Glinojecku. Nasze zakłady produkują rocznie ponad 600 tys. ton cukru, który każdego dnia trafia do polskich rodzin oraz firm. Z naszych produktów korzystają nie tylko wielkie polskie i międzynarodowe korporacje ale również mali i średni przedsiębiorcy.
W Pfeifer & Langen Polska wiemy, że najlepszymi ambasadorami są zadowoleni pracownicy. Dlatego dbamy o to, żeby każdy z prawie tysiąca zatrudnionych pracowników już od pierwszego dnia w pracy czuł się komfortowo, miał pełną wiedzę nt. funkcjonowania spółki oraz możliwość rozwoju zawodowego. Praca w naszej firmie jest ciekawa, pełna wyzwań i rozwijająca. Pracownicy mogą liczyć na niezbędne szkolenia podnoszące kwalifikacje, szeroki pakiet benefitów pozapłacowych np. prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie do wypoczynku oraz obozów i kolonii dla dzieci, ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach.
Codziennie dokładamy starań, by ulepszać sposób, w jaki prowadzimy naszą działalność. Wszystko po to, by słodkie jeszcze lepiej mogło łączyć Polaków.