Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2015 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 60 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dla jednego z naszych klientów, dużej firmy produkcyjnej, poszukujemy osoby na stanowisko:
Kierownik Utrzymania Ruchu
Miejsce pracy: mazowieckie/ Warszawa
Nr Ref.: KUT/WW/2016
Zakres obowiązków:
- Organizacja oraz kierowanie pracą grupy utrzymania ruchu
- Sprawowanie nadzoru nad terminowością i jakością wykonywanych prac
- Opracowywanie planów remontów, konserwacji, napraw maszyn i urządzeń oraz kontrola ich realizacji
- Wsparcie grupy pracowników w usuwaniu usterek
- Komunikacja z punktem wsparcia serwisowego w centrali
- Współpraca z serwisami zewnętrznymi
- Opracowywanie raportów wewnętrznych i zewnętrznych
- Rozwój i obsługa systemu CMMS
- Nadzór nad lokalnym magazynem części zamiennych
- Dbałość o zapewnienie aktualizacji i jakości dokumentacji technicznej
- Nadzór i kontrola na wprowadzeniem i przestrzeganiem procesów organizacyjnych, przepisów BHP, przepisów P. Poż. oraz dyscypliny pracy.
- Implementacja i testowanie wdrożonych projektów na miejscu
- Optymalizacja systemów logistycznych.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe techniczne z obszaru mechaniki, elektryki lub elektroniki
- Praktyczne wiedza z zakresu budowy maszyn, umiejętności rozwiązywania problemów technicznych oraz czytania rysunku technicznego
- Praktyczna znajomość współczesnych systemów sterowania opartych o PLC Siemens Simatic jak i tematyki wysokowydajnych systemów sortowania będzie dodatkowych atutem
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego
- Doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane
- Samodzielność, odpowiedzialność
- Umiejętność organizacji pracy i komunikacji z pracownikami
- Umiejętność pracy pod presją oraz prowadzenia kilku tematów jednocześnie
- Gotowość do wyjazdów biznesowych jak i szkoleniowych również za granicę (łącznie do 30 dni w roku).
Oferujemy:
- Stabilną, ciekawą i pełną wyzwań pracę w międzynarodowej grupie
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia i podnoszenie kwalifikacji.