Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik / Kierowniczka Działu Obsługi Pacjenta w Contact Center

    LUX MED Sp. z o.o.   Białystok, ul. Fabryczna 4    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Praca w Contact Center LUX MED przy ul. Fabrycznej 4 w Białymstoku. Twoją rolą będzie: nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem biura Contact Center w Białymstoku, dbanie o przestrzeganie przez pracowników obowiązujących procedur i standardów pracy, rozwiązywanie bieżących problemów,...
  • Lider / Liderka Zespołu Call Center z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych; Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników; Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu; Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami; Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w...
  • Product Manager (Biuro Obsługi Klienta)

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy Rondzie Daszyńskiego    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Rozwijanie systemów Contact Center (IVR, ACD, CTI, CRM) oraz narzędzi omnichannel (voice, chat, e-mail); Analiza potrzeb użytkowników i biznesu oraz przekładanie ich na wymagania funkcjonalne; Tworzenie roadmapy produktu i planowanie zadań w ścisłej...
Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik Zespołów Call Center

LUX MED Sp. z o.o.
Białystok, ul. Fabryczna 4
kierownik/koordynator
praca stacjonarna
1277 dni temu
Kierownik Zespołów Call Center
Miejsce pracy: Białystok, ul. Fabryczna 4

  

 

Praca w wewnętrznym Contact Center Grupy LUX MED przy ulicy Fabrycznej 4 w Białymstoku


Poszukujemy osoby, która:
  • posiada min. 4-letnie doświadczenie w obsłudze klienta, w tym 2-letnie na stanowisku menadżerskim - preferowane doświadczenie w pracy w Call Center;
  • ma wykształcenie wyższe;
  • bardzo dobrze posługuje się pakietem MS Office, zwłaszcza programem MS Excel;
  • jest samodzielna, potrafi planować oraz organizować pracę własną oraz podległego Zespołu;
  • ma umiejętność szybkiego i skutecznego działania pod presją czasu;
  • zna język angielski na poziomie komunikatywnym, co będzie dodatkowym atutem
W nowej roli będziesz odpowiedzialny/ odpowiedzialna za:
  • nadzór nad bieżącym funkcjonowanie biura Contact Center w Białymstoku;
  • dbanie o przestrzeganie przez pracowników obowiązujących procedur i standardów pracy;
  • rozwiązywanie bieżących problemów, dbanie o dobrą i przyjazną atmosferę pracy;
  • realizację celów efektywnościowych, jakościowych i budżetowych;
  • rozliczanie wyników pracy podległych pracowników zgodnie z obowiązującymi systemami premiowymi;
  • rozwijanie i poszerzanie kompetencji podległych pracowników i zespołów zgodnie z przyjętymi ścieżkami rozwoju;
  • przygotowywanie raportów i analiz dotyczących pracy Contact Center;
  • rozwijanie dobrej współpracy z pozostałymi jednostkami organizacyjnymi oraz podmiotami zewnętrznymi.
Benefity:
  • Opieka Medyczna
  • Karta sportowa
  • Ubezpieczenie na życie
  • Nauka języka angielskiego
  • Rozwój zawodowy
  • Praca w przyjaznej atmosferze
Benefity:
 

Poznaj

LUX MED Sp. z o.o.

LUX MED 

Jesteśmy największą prywatną grupą medyczną w Polsce, opiekujemy się 2 500 000 Pacjentów i zatrudniamy już ponad 17 500 specjalistów różnych dziedzin. Od niemal 30 lat stale się rozwijamy, otwierając kolejne centra medyczne, a także uruchamiamy nowe linie biznesowe. Pomagamy w dłuższym, zdrowszym i szczęśliwszym życiu oraz czynimy świat lepszym. Troszczymy się o naszych Pacjentów, zapewniając im kompleksową opiekę medyczną oraz dbając o profilaktykę i ekologię. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Bupa, która od ponad 70 lat świadczy usługi medyczne i ubezpieczeniowe na całym świecie. Dołączając do nas zyskujesz możliwość rozwoju w największej i najszybciej rozwijającej się firmie ochrony zdrowia w Polsce.

Podobne oferty

  • Kierownik / Kierowniczka Działu Obsługi Pacjenta w Contact Center

    LUX MED Sp. z o.o.   Białystok, ul. Fabryczna 4    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Praca w Contact Center LUX MED przy ul. Fabrycznej 4 w Białymstoku. Twoją rolą będzie: nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem biura Contact Center w Białymstoku, dbanie o przestrzeganie przez pracowników obowiązujących procedur i standardów pracy, rozwiązywanie bieżących problemów,...
  • Lider / Liderka Zespołu Call Center z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych; Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników; Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu; Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami; Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w...
  • Product Manager (Biuro Obsługi Klienta)

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy Rondzie Daszyńskiego    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Rozwijanie systemów Contact Center (IVR, ACD, CTI, CRM) oraz narzędzi omnichannel (voice, chat, e-mail); Analiza potrzeb użytkowników i biznesu oraz przekładanie ich na wymagania funkcjonalne; Tworzenie roadmapy produktu i planowanie zadań w ścisłej...