Kierownik Zespołu Analiz i Wsparcia Biznesu
Departament Klientów Małych i Średnich Przedsiębiorstw/ Zespół Analiz i Wsparcia Biznesu
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: CEN/271/05/2017
Termin zgłoszeń: 12.07.2017
Główne zadania:
- koordynacja działań Departamentu w zakresie opracowywania zmian oferty cenowej oraz opracowywanie i uzgadnianie propozycji cen nowych produktów i usług
- przygotowywanie wartości parametrów w zakresie opłat i prowizji oraz warunków oprocentowania
- określanie warunków cenowych dla umów o współpracy z instytucjami zewnętrznymi, w tym z podmiotami z Grupy Kapitałowej Banku, w zakresie oferty produktów i usług
- współudział w opracowaniu propozycji do projektu planu finansowego oraz planu finansowego w zakresie działania Departamentu
- opiniowanie indywidualnych warunków cenowych produktów depozytowo-transakcyjnych i usług produktów o charakterze zaangażowań kredytowych oferowanych klientom MSP oraz promocji
- dokonywanie analiz opłacalności nowych i istniejących produktów z uwzględnieniem ich kanału dystrybucji
- sporządzanie analiz pozycjonowania produktów na rynku małych i średnich przedsiębiorstw
- sporządzanie analiz pozycji marketingowej produktu
- dokonywanie analiz wielkości sprzedaży skorelowanej z cyklem życia produktu
- monitorowanie rentowności produktów z uwzględnieniem ponoszonego ryzyka
Oczekujemy:
- doświadczenia w zarządzaniu zespołem analityków produktowych – minimum 5 lat – warunek konieczny
- wykształcenia wyższego (kierunki: ekonometria, statystyka lub matematyka)
- bardzo dobra znajomość SQL oraz zagadnień związanych z relacyjnymi bazami danych – doświadczenie w środowisku MS SQL Server, SAS, MS Access
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w tym programowanie VBA
- doświadczenia w opracowywaniu ofert cenowych i ich zmian w zakresie produktów i usług MSP – minimum 3 lata
- doświadczenia w przygotowywaniu wartości paramentów produktów MSP – m. in. w zakresie tabeli opłat, tabeli prowizji, oprocentowania – minimum 3 lata
- doświadczenia w pracy związanej z dokonywaniem analizy opłacalności produktów, kanałów dystrybucji, opiniowaniem indywidualnych warunków cenowych dla produktów z segmentu MSP a następnie w ich monitorowaniu – minimum 3 lata
- doświadczenia w przygotowywaniu analiz pozycjonowania produktów, akcji marketingowych produktu – minimum 3 lata
Oferujemy:
- umowę o pracę
- atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
- konkurencyjne wynagrodzenie
- profesjonalny system szkoleń