Najnowsze oferty pracy

  • Lider / Liderka Zespołu Call Center z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych; Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników; Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu; Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami; Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w...
  • Kierownik / Kierowniczka Działu Obsługi Pacjenta w Contact Center

    LUX MED Sp. z o.o.   Białystok, ul. Fabryczna 4    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Praca w Contact Center LUX MED przy ul. Fabrycznej 4 w Białymstoku. Twoją rolą będzie: nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem biura Contact Center w Białymstoku, dbanie o przestrzeganie przez pracowników obowiązujących procedur i standardów pracy, rozwiązywanie bieżących problemów,...
  • Product Manager (Biuro Obsługi Klienta)

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy Rondzie Daszyńskiego    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Rozwijanie systemów Contact Center (IVR, ACD, CTI, CRM) oraz narzędzi omnichannel (voice, chat, e-mail); Analiza potrzeb użytkowników i biznesu oraz przekładanie ich na wymagania funkcjonalne; Tworzenie roadmapy produktu i planowanie zadań w ścisłej...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Chorzów Kierownik Zespołu Call Center Chorzów
Kierownik Zespołu (branża Call Center)

Kierownik Zespołu (branża Call Center)

ARTERIA CUSTOMER SERVICES Arteria Management Sp. z o.o. Sp. k.
Chorzów, Centrum
kierownik/koordynator
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
667 dni temu
Kierownik Zespołu (branża Call Center)

 

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy ambitnych, kreatywnych i doświadczonych w CC kandydatów na stanowisko - Kierownik Zespołu (branża Call Center/miejsce pracy - CHORZÓW Centrum)

 

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku, będzie należeć kierowanie podległym zespołem konsultantów, w tym:

  • wyznaczanie celów indywidualnych, grupowych oraz planowanie działań zapewniających optymalizację realizowanych celów sprzedażowych oraz jakościowych,
  • organizacja pracy podległego zespołu,
  • zarządzanie efektywnością i jakością pracy,
  • dbanie o motywację i przyjazną atmosferę,
  • dbanie o najwyższą jakość świadczonych usług,
  • monitorowanie poziomu realizacji celów, analizowanie kluczowych wskaźników,
  • podejmowanie działań zmierzających do podniesienia poziomu satysfakcji Klientów. 
Czekamy właśnie na Ciebie, JEŚLI:
  • efektywnie organizujesz czas pracy swój i swojego zespołu projektowego,
  • umiejętnie planujesz i ustalasz priorytety,
  • wykazujesz się asertywnością, skrupulatnością oraz zaangażowaniem,
  • podejmujesz trafne decyzje w dynamicznie zmieniającym się środowisku pracy,
  • procesy działań w obszarze obsługi Klienta nie mają przed Tobą tajemnic,
  • posiadasz wykształcenie wyższe lub jesteś w trakcie jego uzupełniania,
  • posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym w Contact/Call Center – mile widziane.

W zamian oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę/umowy zlecenie (wg.preferencji),
  • podstawę wynagrodzenia + system motywacyjny,
  • pracę od poniedziałku do piątku w godz. 09:00-20:00 (system zmianowy),
  • pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • możliwość rozwoju pasji i zainteresowań w ramach multikarnetów sportowych,
  • wsparcie ze strony doświadczonego zespołu,
  • pracę w przyjaznej atmosferze.

Nie zastanawiaj się tylko jak najszybciej aplikuj i dołącz do naszego zespołu zarządzającego!

Ta oferta pracy jest właśnie dla Ciebie!

 

Osoby zainteresowane podjęciem współpracy prosimy o przesłanie CV.

 

Prosimy o dopisanie w treści CV następującej zgody. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez spółkę Arteria Customer Services Arteria Management Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Warszawie, moich danych osobowych innych niż wskazane w art. 221 KP w celach niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.

Prosimy o dopisanie w treści CV następującej zgody. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Wyrażam zgodę na udostępnienie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Arteria Customer Services Arteria Management Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Warszawie innym spółkom z Grupy Arteria S.A., dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez te spółki, innych niż wskazane w art. 221 KP w celach niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
 
Informujemy, iż administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Arteria Customer Services Arteria Management Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2A. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, w którym zgłosiła Pani/Pan swój udział, jak również w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, o ile wyraziła Pani/Pan na to zgodę. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom upoważnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa, a za Pani/Pana zgodą także innym spółkom z Grupy Arteria, tj. spółkom powiązanym kapitałowo, osobowo lub organizacyjnie ze spółką Arteria S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Stawki 2A, 00-193 Warszawa, dla ich potrzeb związanych z realizacją obecnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych. Posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawienia. Podanie danych w zakresie wymaganym przez Kodeks Pracy jest obowiązkowe, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
 

Podobne oferty

  • Lider / Liderka Zespołu Call Center z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych; Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników; Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu; Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami; Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w...
  • Kierownik / Kierowniczka Działu Obsługi Pacjenta w Contact Center

    LUX MED Sp. z o.o.   Białystok, ul. Fabryczna 4    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Praca w Contact Center LUX MED przy ul. Fabrycznej 4 w Białymstoku. Twoją rolą będzie: nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem biura Contact Center w Białymstoku, dbanie o przestrzeganie przez pracowników obowiązujących procedur i standardów pracy, rozwiązywanie bieżących problemów,...
  • Product Manager (Biuro Obsługi Klienta)

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy Rondzie Daszyńskiego    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Rozwijanie systemów Contact Center (IVR, ACD, CTI, CRM) oraz narzędzi omnichannel (voice, chat, e-mail); Analiza potrzeb użytkowników i biznesu oraz przekładanie ich na wymagania funkcjonalne; Tworzenie roadmapy produktu i planowanie zadań w ścisłej...