TYLKO DWA WOLNE ETATY NA STANOWISKO:
KIEROWNIK ZESPOŁU CALL CENTER
Miejsce pracy: Kraków
|
Zadania:
Jeżeli jesteś zainteresowany w/w stanowiskiem, to poniższe ogłoszenie odpowie Ci na wszystkie pytania i przybliży charakter pracy w naszej firmie.
Prosimy uprzejmie o składanie aplikacji tylko przez te osoby, które posiadają praktyczne doświadczenie w sprzedaży telefonicznej lub bezpośredniej (wyłącznie Door2Door).
Do codziennych obowiązków należało będzie:
- Przeprowadzanie szkoleń z technik sprzedaży;
- Skoordynowanie działań telemarketerów z kurierami;
- Dbanie o pozytywną atmosferę i wysokie morale w zespole;
- Kontrolowanie codziennych wyników sprzedażowych i osiąganie założonych celów;
- Prowadzenie rekrutacji i wprowadzenie nowych osób do zespołu.
Profil idealnego Kierownika to osoba, która:
- Posiada praktyczne doświadczenie w sprzedaży telefonicznej lub bezpośredniej (D2D);
- Lubi pracować z ludźmi i wie jak ich zmotywować do pracy;
- Potrafi prowadzić szkolenie sprzedażowe oraz coachingi indywidualne;
- Angażuje się w powierzone zadania i jest dyspozycyjna od pon do pt;
- Umie podejmować decyzje i konsekwentnie je realizować.
Dla kandydata, który przejdzie proces rekrutacji zapewnimy:
- Stabilne wynagrodzenie w postaci podstawy i premii (2000 + premie);
- Szkolenia oraz wsparcie doświadczonych pracowników w początkowym etapie pracy;
- Własną asystentkę w do prowadzenia administracji i raportowania sprzedaży;
- Kompleksowo wyposażone stanowisko pracy ze wszystkimi niezbędnymi narzędziami;
- Perspektywę awansu do pozycji głównego Menagera.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".