Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    5 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik Zespołu

Getin Noble Bank S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
3366 dni temu

 

Getin Noble Bank S.A. poszukuje Kandydatów/ Kandydatek do pracy na stanowisko:


Kierownik Zespołu

Miejsce pracy: Warszawa

Nr Ref.: P/KW/02/15/Warszawa


Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiedzialna za:
  • planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie prawidłowej pracy działu,

  • prowadzenie projektów dotyczących wprowadzania nowych produktów oraz rozwiązańw ramach telefonicznej obsługi klienta,

  • sporządzanie zestawień,rankingów zmierzających do wzrostu efektywności pracy podległych pracowników,

  • opracowywanie i opiniowanie dokumentacji, procedur niezbędnych do poprawnego działania call center,

  • możliwość testowania nowych aplikacji oraz udział w ich tworzeniu,

  • kontrolę przeprowadzanych szkoleń dla pracowników podległego wydziału,

  • zarządzanie podległym zespołem (koordynowanie, nadzorowanie pracy podległych pracowników),

  • dbanie o prawidłowy przepływ informacji oraz współpracę z innymi jednostkami Banku.

Oczekiwania:
  • wykształcenie wyższe min. licencjat w kierunku bankowość, finanse, ekonomia, prawo, zarządzanie administracją,

  • min. 3-letnie doświadczenie w pracy w bankowości lub obsłudze klienta na stanowiskach lidera, managera, kierownika (mile widziane w obszarze call center),

  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem,

  • wiedza z zakresu prawa bankowego oraz znajomość produktów banku,

  • bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office w szczególności Excel,

  • komunikatywność, łatwość nawiązywania relacji,

  • nastawienie na realizację celów,

  • elastyczność oraz łatwość odnajdowania się w zmieniającym się środowisku pracy.

Oferujemy:
  • pracę w dynamicznym środowisku pracy,

  • stabilne zatrudnienie,

  • możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w szkoleniach,

  • prywatną opiekę medyczną,

  • udział w różnorodnych akcjach funduszu socjalnego,

  • dofinansowanie do karty Multisport.




Getin Noble Bank to bank uniwersalny, dysponujący bogatą ofertą usług finansowych dostosowanych do potrzeb klientów indywidualnych, małych i średnich przedsiębiorstw oraz korporacji.
Na rynku jesteśmy znani jako Getin Bank wyspecjalizowany w bankowości detalicznej i firmowej, Getin Business dedykowany do obsługi sektora korporacyjnego oraz Noble Bank skierowany do klientów private bankingu.

Zapraszamy także na: www.nabankdynamiczni.pll
 

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    5 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...