Najnowsze oferty pracy

  • Team Leader with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    19 godz.
    Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...
  • Lider / Liderka Zespołu Call Center z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych; Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników; Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu; Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami; Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w...
  • Lider Zespołu Contact Center z Językiem Niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    12 dni
    Nadzorowanie i monitorowanie pracy zespołu niemieckojęzycznego Contact Center, z dbałością o przestrzeganie polityki pracy i obecności. Regularne prowadzenie coachingu dla członków zespołu w celu osiągania tygodniowych celów wydajnościowych. Zarządzanie wydajnością: tworzenie planów...
Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik Zespołu

Getin Noble Bank S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
3930 dni temu

 

Getin Noble Bank S.A. poszukuje Kandydatów/ Kandydatek do pracy na stanowisko:


Kierownik Zespołu

Miejsce pracy: Warszawa

Nr Ref.: P/KW/02/15/Warszawa


Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiedzialna za:
  • planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie prawidłowej pracy działu,

  • prowadzenie projektów dotyczących wprowadzania nowych produktów oraz rozwiązańw ramach telefonicznej obsługi klienta,

  • sporządzanie zestawień,rankingów zmierzających do wzrostu efektywności pracy podległych pracowników,

  • opracowywanie i opiniowanie dokumentacji, procedur niezbędnych do poprawnego działania call center,

  • możliwość testowania nowych aplikacji oraz udział w ich tworzeniu,

  • kontrolę przeprowadzanych szkoleń dla pracowników podległego wydziału,

  • zarządzanie podległym zespołem (koordynowanie, nadzorowanie pracy podległych pracowników),

  • dbanie o prawidłowy przepływ informacji oraz współpracę z innymi jednostkami Banku.

Oczekiwania:
  • wykształcenie wyższe min. licencjat w kierunku bankowość, finanse, ekonomia, prawo, zarządzanie administracją,

  • min. 3-letnie doświadczenie w pracy w bankowości lub obsłudze klienta na stanowiskach lidera, managera, kierownika (mile widziane w obszarze call center),

  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem,

  • wiedza z zakresu prawa bankowego oraz znajomość produktów banku,

  • bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office w szczególności Excel,

  • komunikatywność, łatwość nawiązywania relacji,

  • nastawienie na realizację celów,

  • elastyczność oraz łatwość odnajdowania się w zmieniającym się środowisku pracy.

Oferujemy:
  • pracę w dynamicznym środowisku pracy,

  • stabilne zatrudnienie,

  • możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w szkoleniach,

  • prywatną opiekę medyczną,

  • udział w różnorodnych akcjach funduszu socjalnego,

  • dofinansowanie do karty Multisport.




Getin Noble Bank to bank uniwersalny, dysponujący bogatą ofertą usług finansowych dostosowanych do potrzeb klientów indywidualnych, małych i średnich przedsiębiorstw oraz korporacji.
Na rynku jesteśmy znani jako Getin Bank wyspecjalizowany w bankowości detalicznej i firmowej, Getin Business dedykowany do obsługi sektora korporacyjnego oraz Noble Bank skierowany do klientów private bankingu.

Zapraszamy także na: www.nabankdynamiczni.pll
 

Podobne oferty

  • Team Leader with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    19 godz.
    Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...
  • Lider / Liderka Zespołu Call Center z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych; Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników; Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu; Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami; Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w...
  • Lider Zespołu Contact Center z Językiem Niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    12 dni
    Nadzorowanie i monitorowanie pracy zespołu niemieckojęzycznego Contact Center, z dbałością o przestrzeganie polityki pracy i obecności. Regularne prowadzenie coachingu dla członków zespołu w celu osiągania tygodniowych celów wydajnościowych. Zarządzanie wydajnością: tworzenie planów...