Poczta Polska S.A.
Centrum Obsługi Finansowej
Wieloosobowe Stanowisko pracy ds. Obsługi Klienta
- kierowanie kilkunastoosobowym zespołem pracowników Contact Center,
- nadzór nad jakością obsługi klienta m.in. z wykorzystaniem odsłuchów prowadzonych przez konsultantów,
- dokonywanie cyklicznej oceny pracy podległych pracowników,
- dbałość o rozwój kompetencji podległych pracowników poprzez prowadzenie szkoleń, wykorzystanie narzędzi coachingowych,
- prowadzenie sprawozdawczości oraz analiz w zakresie bieżącej pracy podległego zespołu,
- kształtowanie pozytywnego wizerunku PP S.A.
- wykształcenia wyższego,
- doświadczenia w zarządzaniu zespołem call center (preferowane stanowiska managerskie),
- znajomości technik i narzędzi motywowania i rozwoju pracowników, w tym metod coachingowych,
- umiejętności dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- umiejętności oceny kompetencji pracowników oraz realizacji działań rozwojowych,
- umiejętności rozwiązywania problemów,
- silnej orientacji na klienta,
- komunikatywności.
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- pracę pełną wyzwań,
- pakiet świadczeń socjalnych,
- możliwość skorzystania z pakietu ubezpieczeń grupowych i pakietu medycznego na atrakcyjnych warunkach.
- mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
- miel widziana wiedza z zakresu technik sprzedażowych.
Zachęcamy do udziału w rekrutacji także osoby z orzeczoną niepełnosprawnością, które spełniają określone powyżej kryteria kwalifikacyjne.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
ul. Rodziny Hiszpańskich 8
00-940 Warszawa
Dlaczego warto?
Poczta Polska świadczy usługi pocztowe, kurierskie, bankowe, ubezpieczeniowe i logistyczne dla klientów indywidualnych, firm i instytucji. Prowadzimy także sprzedaż produktów filatelistycznych, książek, prasy i innych towarów handlowych. Klienci mogą korzystać z naszych usług w placówkach pocztowych (4700 placówek własnych w całym kraju). Wiele oferowanych przez nas usług dostępnych jest także przez Internet.
Nasz zespół to pracownicy o różnych kwalifikacjach i kompetencjach. Różnorodność pozwala nam skutecznie odpowiadać na zmieniający się rynek i potrzeby klientów. Pracownikom dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
-
Krok
Wyślij CV
-
Krok
Porozmawiajmy
-
Krok
Spotkajmy się
-
Krok
Rozwiąż zadanie
-
Krok
Dołącz do nas
-
Krok
Poleć nas innym