Netia jest jednym z największych i jednocześnie najszybciej rozwijającym się operatorem telekomunikacyjnym w Polsce. Dostarczamy kompleksowe, zintegrowane i przyjazne użytkownikowi rozwiązania on-line. W związku z dynamicznym rozwojem oddziału poszukujemy do naszego zespołu w Bielsku-Białej:
Konsultant Centrum Obsługi Technicznej
Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Nr Ref.: COT1/BB/K
Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Nr Ref.: COT1/BB/K
Osoby te będą wspierały działalność Centrum Obsługi Technicznej m. in. poprzez telefoniczne udzielanie informacji klientom, pomoc techniczną, diagnozowanie i zdalne usuwanie awarii usług internetowych i głosowych świadczonych przez Netię oraz dosprzedaż usług.
Oferujemy:
- specjalistyczne szkolenia od pierwszego dnia wdrożenia,
- kontakt z nowoczesnymi technologiami teleinformatycznymi,
- możliwość rozwoju umiejętności technicznych,
- ciekawą pracę w zgranym zespole i przyjazne środowisko pracy,
- współpracę na podstawie umowy cywilno-prawnej (umowa-zlecenie),
- OK SYSTEM - karnety sportowe w specjalnej cenie,
- dla najlepszych umowa o pracę z atrakcyjnym pakietem premiowym i socjalnym.
Od kandydatów oczekujemy:
- doświadczenia w użytkowaniu Internetu,
- dużym atutem będzie doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży (pośredniej i/lub bezpośredniej),
- znajomości systemów z rodziny Microsoft Windows,
- umiejętności szybkiego uczenia się,
- dobrej dykcji,
- cierpliwości i komunikatywności.