Centrum Bankowości Bezpośredniej (CBB sp. z o.o.) - jedna z największych firm z branży Contact Center w Polsce poszukuje kandydatów na stanowisko:
Nr Ref.: Praca.pl/2014
- telefoniczna obsługa klientów jednego z największych banków w Polsce
- sprzedaż przez telefon produktów i usług bankowych
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy
- dyspozycyjność
- znajomość obsługi komputera
- elokwencja, dobra dykcja i miły głos
- komunikatywność
- gwarantujemy stabilne zatrudnienie, zawsze terminową wypłatę, a za dobre wyniki dodatkowe premie
- otrzymasz pakiet atrakcyjnych szkoleń (za które płacimy :) )
- zdobędziesz wiedzę, umiejętności i rozwiniesz kompetencje podczas realizacji zadań dla jednego z największych banków w Polsce (Pekao SA)
- oferujemy elastyczne godziny pracy, które łatwo pogodzisz ze studiami czy realizacją własnych pasji
- będziesz miał możliwość korzystania z programów rozwojowych oraz doskonalenia umiejętności negocjacyjnych
Poznaj
Pekao Direct Sp. z o.o.
#KimJesteśmy?
Najlepszym PraCCodawcą Roku w branży usług Contact Center według prestiżowego Konkursu Złota Słuchawka. Wyznaczamy standardy rozwoju bankowości internetowej i mobilnej. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania i pomagamy Klientom Banku Pekao S.A. w codziennym bankowaniu.
#DlaczegoMy?
Wiemy jak ważne jest by praca, którą wykonujesz dawała radość i satysfakcję. Pomożemy Ci w odkryciu Twoich talentów i pokładów dobrej energii. Otrzymasz od nas wsparcie, dzięki któremu rozwiniesz swoje skrzydła.
#WejdźNaPokładPekaoDirect
Pracujemy w zgranych zespołach, które tworzą całość naszego Contact Center. Pozwala nam to na zdobywanie prestiżowych nagród branżowych takich jak: Złota Słuchawka, Telemarketer, Złoty Bankier, ARC i wiele innych. Wymieniamy się doświadczeniami, doceniamy wiedzę i stawiamy na relację.