Konsultant ds. Obsługi Klienta Krajowego
Schenker Sp. z o.o.
Zielona Góra
Praca w pełni zdalna
rekrutacja online
48 dni temu
Konsultant ds. Obsługi Klienta Krajowego
Miejsce pracy: Zielona Góra


W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 76 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.

 

Poszukujemy osoby na stanowisko Konsultanta ds. Obsługi Klienta w naszym Centrum Obsługi Klientów Krajowych.

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za efektywną i terminową obsługę zleceń oraz spraw klientów, a także dbanie o optymalny poziom jakości obsługi klienta oraz realizowanie zleceń przyjmowanych od klientów zgodnie z procedurami.

 

Zakres odpowiedzialności:
  • Ewidencjonowanie i wprowadzanie zleceń do systemu,
  • Analiza zleceń, w tym akceptacje lub odrzucenia,
  • Przekazywanie i podejmowanie zleceń do i z innych jednostek,
  • Obsługa połączeń przychodzących do COK,
  • Obsługa zapytań i spraw klientów w systemie CRM, w tym zadań kierowanych z innych jednostek,
  • Realizacja kampanii informacyjnych dla Klientów,
  • Wprowadzanie do systemu danych zgodnie z procedurami i instrukcjami,
  • Obsługa czata.
Od kandydatów oczekujemy:
  • Wykształcenie średnie lub wyższe, 
  • Doświadczenie w obsłudze klienta (minimum 0,5 roku),
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. A2,
  • Umiejętność budowania i zarządzania relacją z klientem,
  • Zdolność doskonałej organizacji własnej pracy i dotrzymywania terminów.
Mile widziane:
  • Wiedza z zakresu obsługi klienta, transportu i logistyki.
Dlaczego warto z nami pracować? Oferujemy:

  

Kultura i rozwój:

  • Projekty z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu: Szlachetna Paczka, Świąteczny Czas Pomagania, Zielony Czas Pomagania,
  • Wszechstronny rozwój poprzez udział w projektach, szkoleniach oraz wymiana wiedzy i doświadczeń,
  • Dofinansowanie nauki – kursy doszkalające, nauka języków obcych oraz studia umożliwiające podnoszenie kwalifikacji na stanowisku pracy (po 12 miesiącach współpracy),
  • Praca w organizacji, która jako część globalnej sieci logistycznej ma pozycję lidera i jest zorientowana na ciągłe doskonalenie procesów,
  • Indywidualne szkolenie wstępne.

Benefity:

  • Premia miesięczna, bony świąteczne, wczasy pod gruszą,
  • Możliwość korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych – możliwość uzyskania nieoprocentowanej pożyczki,
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty MultiSport,
  • Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego (PPE),
  • Możliwość uzyskania dodatkowego wynagrodzenia w przypadku polecenia znajomych do pracy.

Poznaj

Schenker Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Poznawaj świat i biznes z DB Schenker. Jesteśmy globalnym operatorem logistycznym. Nasza sieć obejmuje 130 krajów i łączy najważniejsze punkty na świecie. Wspieramy przemysł i handel w światowej wymianie towarów wykorzystując transport lądowy, lotniczy, oceaniczny i logistykę kontraktową. Obsługujemy łańcuchy dostaw firm z wielu branż. Pracujemy w różnorodnym i międzynarodowym środowisku. Prowadząc biznes stawiamy na specjalistów i menedżerów, którzy w swojej pracy cenią wyzwania, stawiają na innowacyjność i podważają status quo. Dołącz do zespołu naszych ekspertów, zaaplikuj do nas.

Opinie pracowników

Irek Kaniewski

Koordynator Obsługi Logistycznej

Praca w DB Schenker daje mi poczucie stabilizacji zawodowo-finansowej oraz możliwość rozwoju. Niezmiernie ważne dla mnie jest zachowanie równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym – DB Schenker zdecydowanie umożliwia to, a nawet wspiera, zapewniając różnego rodzaju benefity, np. kartę multi sport czy bilety do teatru.

Bez wątpienia dużą zaletą DB Schenker jest profesjonalizm, dojrzałość biznesowa oraz otwartość przełożonych i ich gotowość do pomocy. Dzięki tym czynnikom pracownik ma możliwość nieustannego rozwoju. Doceniam dużą samodzielność w działaniu, różnorodność zadań oraz możliwość uczestniczenia w projektach wykraczających poza zakres codziennych obowiązków. To, co jeszcze jest ważne, to wysokiej klasy narzędzia do codziennej pracy oraz nowoczesne rozwiązania IT.

Artur Piasecki

Brygadzista/ Foreman

Praca w DB Schenker daje mi przede wszystkim wolność finansową, dobrą płacę adekwatną do moich umiejętności i stanowiska. To z kolei gwarantuje mi poczucie bezpieczeństwa i stabilności. Mam dostęp do różnych benefitów jak na przykład Medicover, MultiSport , dofinansowanie edukacji. Poruszając jakiś temat w moim środowisku pracy, czuję że mój głos coś znaczy, ewentualne problemy są szybko rozwiązywane. Moje miejsce pracy jest czyste i uporządkowane, w końcu praca to nasz drugi dom.

Nie miałem też problemów w zakresie wszelkich spraw „pracowniczych”, typu urlopy czy dni wolne. Na wszystko można się łatwo umówić i dopasować terminy. 

Do samego miejsca, w którym pracuję mam 10 minut autem. To jest dla mnie bardzo ważne. Ludzie otaczający mnie tworzą przyjacielską atmosferę i mimo różnicy opinii, zawsze potrafimy znaleźć kompromis.

Pracę w DB Schenker zacząłem od stanowiska pracownika magazynu. Następnie zmieniłem stanowisko na operatora wózka widłowego. Moje duże zaangażowanie w pracę zaowocowało propozycją objęcia stanowiska brygadzisty, którą przyjąłem.

W międzyczasie uczestniczyłem w wielu szkoleniach teoretycznych i praktycznych na terenie całej Polski. Moja praca wiąże się z wyjazdami do innych magazynów Schenker w Polsce i na świecie. Daje mi to wiele możliwości zdobycia nowych doświadczeń. Uczę się dużo nowych rzeczy i nabywam umiejętności obserwując, pracując i rozmawiając z innymi ludźmi, co przekłada się na moją pracę.

Więcej

Proces rekrutacji

Krok Selekcja aplikacji
Krok Przesłanie CV
Krok Weryfikacja CV przez dział HR
Krok Rozmowa telefoniczna
Krok Spotkanie z przełożonym
Krok Witaj w DB Schenker!