- Obsługa komunikacji z klientem (połączenia, maile, czaty).
- Obsługa klientów polsko- i angielskojęzycznych.
- Wprowadzanie danych do systemów.
- Diagnozowanie i rozwiązywanie zgłoszeń.
- Rozpoznawanie potrzeb klientów telefonicznie.
- Zapewnianie wysokiej jakości obsługi.
- Biegła znajomość języka polskiego (C1) i komunikatywna angielskiego (min. B2).
- Znajomość Windows i MS Office.
- Umiejętność pracy z ludźmi, komunikatywność.
- Wysoka kultura osobista i orientacja na klienta.
- Operatywność, dobra organizacja pracy, motywacja.
- Elastyczne godziny pracy (system zmianowy).
- Komfortowe biuro w centrum Lublina (Czechów).
- Szkolenie wprowadzające.
- Wyzwania i ambitne zadania.
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.