- Wsparcie klientów premium w zakresie rezerwacji lotów, płatności oraz programów lojalnościowych,
- Udzielanie pomocy przy nieoczekiwanych sytuacjach podczas podróży,
- Kontakt telefoniczny i czat – w zależności od preferencji klienta,
- Tworzenie pozytywnego doświadczenia – profesjonalna, empatyczna obsługa.
- Znajomość języka koreańskiego na poziomie C1 i angielskiego min. B2,
- Umiejętność słuchania i komunikacji,
- Dobra organizacja pracy i odporność na zmienność zadań,
- Gotowość do rozpoczęcia pracy od 21.07.2025.
- Stabilne zatrudnienie i szkolenie wdrożeniowe w biurze,
- Po 6–9 miesiącach możliwość pracy hybrydowej (50% home office),
- Atrakcyjny pakiet socjalny: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, system benefitów,
- Program poleceń pracowniczych z premiami,
- Realna szansa na rozwój zawodowy w międzynarodowym środowisku.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.