Promedica24 rozpoczęła swoją działalność w Warszawie w roku 2004 i jest obecnie liderem usług opiekuńczych dla osób starszych na rynku europejskim. Promedica24 zapewnia opiekę ludziom starszym i ich rodzinom oraz rekrutuje wyspecjalizowany personel medyczny dla placówek publicznej i prywatnej służby zdrowia w krajach Europy Zachodniej oraz w Polsce. Misją firmy jest zapewnienie osobom starszym i ich rodzinom bezpieczeństwa i komfortu funkcjonowania w jesieni życia. Etyka, stabilność i wysoka kultura pracy są podstawą relacji firmy zarówno z klientami, współpracującymi opiekunami, jak i partnerami biznesowymi. ”Opiekujemy się ludźmi” to motto przewodnie wszelkich działań Promedica24. Naszym pracownikom oferujemy stabilność zatrudnienia i możliwość rozwoju. Cenimy inicjatywę, kreatywność i poczucie odpowiedzialności.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko:
Miejsce pracy: mazowieckie Warszawa
W naszym Dziale Contact Center:
-
będziesz wspierał proces profesjonalnej obsługi klientów naszej firmy
-
nauczysz się przeprowadzać profesjonalne rozmowy rekrutacyjne z kandydatami na opiekunów
-
będziesz weryfikował poziom języka niemieckiego
-
poszerzysz swoją wiedzę i umiejętności w obszarze profesjonalnej obsługi klienta
Kim Ty jesteś:
-
bardzo dobrze znasz język niemiecki (w mowie i w piśmie) – wymagane
-
znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
-
posiadasz doświadczenie w pracy związanej z telefoniczną obsługą klienta
-
jesteś komunikatywny i lubisz rozmawiać przez telefon
-
dobrze posługujesz się pakietem MS Office (Word, Excel, Outlook)
-
jesteś gotowy do podjęcia pracy w systemie zmianowym
Dołączając do nas zyskujesz:
-
interesującą pracę w dynamicznej firmie na samodzielnym stanowisku
-
atrakcyjny system wynagrodzeń
-
możliwość rozwoju oraz pakiet szkoleń
-
wykorzystanie języka niemieckiego w codziennej pracy
-
pracę w dynamicznym zespole, zapewniającym wsparcie i dobrą atmosferę
-
ubezpieczenie grupowe oraz Kartę MultiSport