- Obsługa klientów za pośrednictwem czatu, telefonu i formularzy kontaktowych
- Udzielanie rzetelnych informacji o produktach i pomoc w wyborze akcesoriów
- Rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów
- Przyjmowanie i obsługa zamówień oraz zwrotów
- Dbanie o wysoki standard komunikacji i satysfakcję klienta
- Bardzo dobra znajomość języka polskiego (min. C1) oraz komunikatywna znajomość angielskiego
- Cierpliwość, empatia i umiejętność prowadzenia rozmów z klientami
- Gotowość do nauki i rozwijania umiejętności w zakresie obsługi klienta
- Mile widziane doświadczenie w pracy z klientem
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Prywatną opiekę medyczną i dofinansowanie do karty sportowej lub benefitów
- Ubezpieczenie grupowe oraz dostęp do szkoleń online
- Lekcje języka angielskiego i rozwój kompetencji zawodowych
- Program premiowy za polecenia i integracje zespołowe
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.