Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Konsultant ds. Obsługi Klienta

nc+

Kraków

227 dni temu

Platforma cyfrowa nc+ łączy w sobie najbogatszą ofertę programową z najbardziej zaawansowaną i przyjazną technologią.

Przyjdź do nas i zabierz ze sobą znajomych. Razem twórzcie atmosferę i klimat pracy, zdobywajcie doświadczenie zawodowe w renomowanej firmie.

 

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:


Konsultant ds. Obsługi Klienta

Twoje Obowiązki


#telefoniczna obsługa Klientów w zakresie korzystania z usługi nc+ #dosprzedaż usług Internetu i Telefonu #wsparcie techniczne # realizacja celów zgodnie z wyznaczonymi wskaźnikami sprzedaży, jakości oraz efektywności


Twoje Propsy


PAKIETNASTART
#rzetelne, płatne szkolenie przygotowujące do pracy oraz wsparcie doświadczonych trenerów

PAKIETKOMFORT
#pewna kasa #Ty wybierasz: pełny etat, 3/4, pół etatu, umowa o pracę #dobra kasa #wyniki=premia #perspektywa awansu

PAKIETKORZYŚCIEKSTRA
#nc+ TV pakiet dla Ciebie #opieka zdrowotna #Multisport #konkursy, nagrody, spotkania, wycieczki #możliwość udziału w prestiżowych wydarzeniach sportowych i filmowych #spotkania z gwiazdami naszych kanałów #możliwość pracy z przyjaciółmi, których nam polecisz #wspólna celebracja małych i dużych sukcesów

 

Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez ITI Neovision S.A. z siedzibą w Warszawie (02-758), al. gen. W. Sikorskiego 9, zawartych w przekazanym CV na potrzeby prowadzonego procesu rekrutacji”.

Informujemy, że mają Państwo prawo do wglądu w treść Państwa danych i ich usuwania oraz poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne.

Inne oferty pracy publikujemy na stronie: ncplus.pl/kariera

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za telefoniczną obsługę klientów biznesowych/indywidualnych w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach it, prawie, finansach, reklamie. Do zadań pracownika na tym stanowisku należy: obsługa rozmów przychodzących, tj. informowanie klientów o usługach/produkcie, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów, informowanie użytkowników ...
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta Praca Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (849)
Wałbrzych (53)
Legnica (114)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (184)
Toruń (121)
Lubelskie:
Lublin (228)
Chełm (36)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (874)
Tarnów (58)
Nowy Sącz (37)
Mazowieckie:
Warszawa (2048)
Radom (168)
Płock (38)
Opolskie:
Opole (159)
Nysa (57)
Podkarpackie:
Rzeszów (172)
Przemyśl (38)
Podlaskie:
Białystok (126)
Suwałki (40)
Łomża (21)
Pomorskie:
Gdańsk (432)
Gdynia (212)
Słupsk (56)
Śląskie:
Katowice (531)
Częstochowa (167)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (136)
Elbląg (100)
Ełk (40)
Wielkopolskie:
Poznań (601)
Kalisz (65)
Konin (35)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (317)
Koszalin (70)
Kołobrzeg (38)
Auchan (127)
Tesco (138)
Inditex (57)
OBI (6)
PKP (1)
STRABAG (3)
ABB (100)
Accenture (233)
Carrefour (128)
PKO BP (280)
KPMG (38)
Orange (25)
IKEA (14)
Budimex (27)

Rekrutują z Praca.pl