EFL Finance S.A. należąca do Grupy Credit Agricole, pełni przede wszystkim rolę agencji ubezpieczeniowej za pośrednictwem której zawierane są ubezpieczenia leasingowanych środków trwałych jak i samych leasingobiorców. W chwili obecnej firma poszukuje kandydata/kandydatki na stanowisko:
Konsultant ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Wrocław
Nr Ref.: KOK/11/13
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- realizację połączeń telefonicznych w ramach obsługi klientów,
- udzielanie informacji o produktach i usługach oferowanych przez spółkę,
- prowadzenie korespondencji związanej z ubezpieczeniami i likwidacją szkód,
- współpracę z innymi komórkami spółki w zakresie prowadzonych czynności,
- utrzymywanie określonego standardu obsługi klienta.
- minimum wykształcenia średniego,
- mile widziane doświadczenie zawodowe w Call Center,
- nastawienia na współpracę,
- komunikatywności i asertywności,
- umiejętności budowania relacji z klientem,
- podstawowej znajomości pakietu MS Office.
- umowę o pracę na czas zastępstwa,
- pracę w młodym i dynamicznym zespole,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- naukę języka angielskiego,
- pakiet sportowo-rekreacyjny,
- opiekę medyczną.