Konsultant ds. obsługi klienta

Arteria S.A.

Warszawa

19 dni temu

 

Szukasz pracy stałej lub dodatkowej ? Zależy Ci na elastycznym grafiku?

 

Zapraszamy do Nas !

 

Będziesz mógł/mogła rozwinąć swoje kompetencje komunikacyjne, sprzedażowe i

przede wszystkim pracować w zgranym zespole. Jeśli nie masz wcześniejszego doświadczenia zawodowego – nie martw się wszystkiego Cię nauczymy!

 

 

Konsultant ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa

 

 

 

SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŚLI:
  • lubisz rozmawiać przez telefon
  • lubisz ludzi a kontakt z nimi sprawia Ci przyjemność
  • chcesz zdobyć doświadczenie w pracy konsultanta
  • potrafisz wykorzystać swoją kreatywność, energię i proaktywną postawę do realizacji celów
Poszukujemy osoby, do której zadań należeć będzie:
  • profesjonalny kontakt z Klientem – połączenia przychodzące/wychodzące(rozwiązywanie problemów, wsparcie techniczne, udzielanie odpowiedzi na zapytania)
  • budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientem
  • praca w zespole i realizacja wyznaczonych celów
W zamian oferujemy:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie bądź umowę o pracę
  • możliwość elastycznego dopasowania godzin pracy
  • profesjonalne szkolenia
  • pracę w zgranym zespole
  • dogodną lokalizację w samym Centrum
  • możliwość skorzystania z pakietu medycznego Medicover oraz karty Multisport


Wyznajemy zasadę:

Każdy inny - Wszyscy wyjątkowi - RAZEM NAJLEPSI !!!

Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Arteria S.A. z siedzibą w Warszawie, 00- 193 przy ul. Stawki 2A , wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000226167 (dalej jako: „Spółka”).Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 221 KP – ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.

Osobą do kontaktu ze strony Spółki w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych jest Inspektor Ochrony Danych.

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych w przypadku udzielenia dobrowolnej zgody jest także Pentragon Sp. z o.o. w zakresie procesu rekrutacji. Spółka nie będzie przekazywała Pani/Pana danych osobowych do państw trzecich.

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych, przez okres 24 miesięcy.

Ma Pan/Pani prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla wzięcia udziału w procesie rekrutacji.

Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres 24 miesięcy.

Ma Pan/Pani prawo do przenoszenia danych, obejmujące uprawnienie do otrzymania danych i przesłania ich innemu administratorowi lub do żądania, w razie możliwości technicznych, przesłania tych danych bezpośrednio innemu administratorowi

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Brak zgody nie będzie podstawą niekorzystnego traktowania i nie spowoduje wobec Pana/Pani jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, zwłaszcza nie będzie stanowił przyczyny uzasadniającej odmowę zatrudnienia.

Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Cofnięcia zgody dokonuje się poprzez kontakt z Inspektorem Danych Osobowych: odo_arteria@arteriasa.pl

Poznaj

Arteria S.A.

Arteria S.A. oferuje usługi outsourcing'u sprzedaży polegające między innymi na: zdefiniowaniu strategii sprzedaży, oferowaniu pełnej organizacji, zarządzania i wykonania zadań związanych ze sprzedażą produktów i usług zewnętrznych zleceniodawców, oraz zarządzaniu relacjami z ich klientami.

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za telefoniczną obsługę klientów biznesowych/indywidualnych w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach it, prawie, finansach, reklamie. Do zadań pracownika na tym stanowisku należy: obsługa rozmów przychodzących, tj. informowanie klientów o usługach/produkcie, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów, informowanie użytkowników ...
Praca Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta