specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
Twoje zadania: zapewnienie wysokiej jakości doświadczeń pacjenta, dbanie o spełnienie jego oczekiwań i potrzeb. koordynowanie planów leczenia i grafików lekarskich, które zapewnią sprawny przebieg leczenia. przedstawienie pacjentom warunków opieki stomatologicznej, pomoc w zrozumieniu...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat
9 dni
Posprzedażowa obsługa ubezpieczeń komunikacyjnych z segmentu klienta korporacyjnego; Realizacja procesu zwrotu składek i nadpłat dla umów ubezpieczeń; Rejestracja informacji o zbyciu przedmiotu ubezpieczenia, przeniesieniu praw w związku ze sprzedażą przedmiotu ubezpieczenia,...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
As a Consumer Service Representative you will: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone and e-mail; Provide friendly and efficient customer service support in Dutch language; Advice and inform customers regarding clients' products and services; Identify, research, and...
The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
The role: Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer telephone, email or chat contacts; Understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best solution for each of them in line with our key performance indicators;...
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...
Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. Vienna Insurance Group
Łódź
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę / zlecenie
praca stacjonarna
879 dni temu
Chcesz pracować na miarę swoich aspiracji? Dołącz do ambitnych!
Compensa TU to jedno z najprężniej rozwijających się towarzystw ubezpieczeniowych na rynku. Należymy do międzynarodowej grupy Vienna Insurance Group. Tworzymy wiarygodną i dynamiczną organizację, ponieważ stawiamy na przedsiębiorczość i innowacyjność, a zarazem dbamy o przyjazną atmosferę współpracy. Obecnie poszukujemy osób do pracy w naszym Contact Center na stanowisku:
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Łódź
Jakie będą Twoje obowiązki?
Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących (bez sprzedaży)
Obsługa korespondencji mailowej
Informowaniem klientów o aktualnych produktach
To oferujemy:
Współpracę w oparciu o umowę zlecenie lub umowę o pracę
Pracę na pełny etat lub niepełny etat
Kompleksowe szkolenia z zakresu ubezpieczeń
Możliwość rozwoju zawodowego zarówno w Call Center, jak i w innych obszarach spółek VIG w ramach prowadzonych rekrutacji wewnętrznych
Pracę w trybie zmianowym od poniedziałku do soboty w godzinach: 7:00-20:00
Pracę w młodym, zgranym zespole nastawionym na realizację wspólnych celów, który już nie może się doczekać, aby Cię poznać
Nasze oczekiwania:
Wykształcenie minimum średnie (mile widziani studenci studiów zaocznych)
Swoboda w kontakcie z Klientem (telefonicznym i mailowym)
Chęć poznania branży ubezpieczeniowej
Dyspozycyjność
Mile widziane: doświadczenie w obszarze telefonicznej obsługi klienta
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
Twoje zadania: zapewnienie wysokiej jakości doświadczeń pacjenta, dbanie o spełnienie jego oczekiwań i potrzeb. koordynowanie planów leczenia i grafików lekarskich, które zapewnią sprawny przebieg leczenia. przedstawienie pacjentom warunków opieki stomatologicznej, pomoc w zrozumieniu...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat
9 dni
Posprzedażowa obsługa ubezpieczeń komunikacyjnych z segmentu klienta korporacyjnego; Realizacja procesu zwrotu składek i nadpłat dla umów ubezpieczeń; Rejestracja informacji o zbyciu przedmiotu ubezpieczenia, przeniesieniu praw w związku ze sprzedażą przedmiotu ubezpieczenia,...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
As a Consumer Service Representative you will: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone and e-mail; Provide friendly and efficient customer service support in Dutch language; Advice and inform customers regarding clients' products and services; Identify, research, and...
The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
The role: Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer telephone, email or chat contacts; Understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best solution for each of them in line with our key performance indicators;...
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...