InterKadra jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną Agencją Pracy Tymczasowej, Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na terenie RP i za granicą, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 3372.
Konsultant ds. Obsługi Klientów Zagranicznych
Miejsce pracy: Łódź
Nr ref.: KOLO/04/2015
Zadania:
- bieżąca obsługa telefoniczna i mailowa partnerów, klientów oraz pracowników
- utrzymywanie stałych relacji Pracodawcy z obsługiwanymi przez dział klientami i partnerami, w tym rozwiązywanie bieżących problemów oraz przyjmowanie i załatwianie reklamacji,
- utrzymywanie kontaktu z oddelegowanymi do klientów pracownikami.
Wymagania:
- wykształcenie średnie lub wyższe,
- biegła znajomość języka niemieckiego (warunek konieczny)
- min. roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- dobra znajomość obsługi komputera,
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- umiejętność pracy zespołowej.
Oferujemy:
- naszym kandydatom gwarantujemy bardzo dobre warunki pracy,
- zatrudniona osoba otrzyma dużą autonomię i samodzielność w podejmowaniu decyzji,
- dzięki szybkiemu rozwojowi naszej organizacji najlepszym pracownikom możemy zapewnić długofalowy rozwój zawodowy i stałą współpracę,
- jeśli jesteś osobą samodzielną, lubiącą kontakt z ludźmi oraz szukasz pracy w branży HR - ta oferta jest dla Ciebie!