elektronicznej klienta
- Czujesz się swobodnie w komunikacji z klientem?
- Lubisz czatować i mailować?
- Potrafisz sprawnie i poprawnie pisać na klawiaturze?
- Tworzysz wokół siebie pozytywną atmosferę?
- Czujesz, że to już czas na niesienie pomocy klientom?
- Potrafisz skutecznie zachęcać do ciekawych produktów?
- Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj obsługę klientów mBanku
Dlaczego warto być częścią naszego zespołu?
Zapewniamy Ci:
- Nowe doświadczenia poprzez udział w ciekawych projektach
- Zespół, który wspiera wiedzą i dobrym słowem
- Pewność, że każdy dzień w pracy przyniesie nowe wyzwania
- Umowę o prace lub umowę o pracę na czas zastępstwa
- Płatne, 3 miesięczne szkolenie sprzedażowo-produktowe
- Stałą pensję oraz wynagrodzenie dodatkowe
- Godziny współpracy w systemie wielozmianowym
- Ogarniasz klawiaturę
- Lubisz zagadać na czacie i odpisać na maila
- Nie boisz się odebrać telefonu od klienta
- Jesteś zmotywowany i pomysłowy
- Potrafisz zachęcać do nowych produktów
- Nie masz problemów w nawiązywaniu kontaktów
Zgłoś się !
Poznaj
mBank S.A.
mBank od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Byliśmy pierwszym w pełni internetowym bankiem w Polsce, a dziś wyznaczamy kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce, od 1992 roku notowaną na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Stworzyliśmy najbardziej innowacyjną na świecie platformę bankowości elektronicznej, docenioną prestiżowymi, międzynarodowymi nagrodami. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce. Dowiedz się więcej: https://www.mBank.pl/kariera