Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Konsultant ds. technicznego wsparcia klienta

Exorigo-Upos sp. z o.o.

Warszawa

845 dni temu

Grupa Exorigo-Upos jest wiodącym dostawcą kompleksowych rozwiązań IT dla sektorów retail, bankowość, produkcja i ubezpieczenia. Posiadamy w tym obszarze ponad dwudziestoletnie doświadczenie i jesteśmy zaufanym partnerem technologicznym.

Konsultant ds. technicznego wsparcia klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Osoby zatrudnione na tym stanowisku będą odpowiedzialne za:
  • Rejestrację zgłoszeń telefonicznych oraz mailowych;
  • Pozyskanie niezbędnych do rozwiązania danych dotyczących incydentu;
  • Powiadamianie pracowników II linii o występujących nieprawidłowościach wykazywanych przez systemy monitorujące;
  • Rozwiązywanie prostych zgłoszeń na podstawie procedur z bazy wiedzy;
  • Udzielanie informacji w kwestiach związanych z obsługą aplikacji i sprzętu;
  • Wsparcie pracowników II linii w działaniach zmierzających do rozwiązywania problemów występujących w obsługiwanych systemach.

 

Wymagania:
  •  Wykształcenie co najmniej średnie o profilu informatycznym bądź pokrewne;
  •  Obsługa systemów operacyjnych Windows w stopniu bardzo dobrym;
  • Podstawowa znajomość dotycząca konfiguracji sieci komputerowych;
  • Znajomość języka angielskiego pozwalająca na czytanie dokumentacji technicznej;
  • Gotowość do podjęcia pracy zmianowej;
  • Zagadnień dotyczących relacyjnych baz danych; systemu DOS; obsługi systemów;
  • z rodziny UNIX –mile widziana;
  • Znajomość systemów obsługi sprzedaży detalicznej lub magazynowej będzie atutem.

 

Oferujemy:
  • Umowę o pracę lub umowę zlecenia;
  • Wynagrodzenie podstawowe plus system motywacyjny naliczany od wyników pracy;
  • Szkolenia;
  • Prywatną opiekę medyczną;
  • Możliwość długoterminowej współpracy;
  • Partnerską atmosferę pracy.

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)” Osoby zainteresowane udziałem w innych procesach rekrutacyjnych Grupy Exorigo - Upos prosimy o dopisanie w CV dodatkowej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb kolejnych rekrutacji przeprowadzanych przez Exorigo –Upos zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz.926, ze zm)”.

Poznaj

Exorigo-Upos sp. z o.o.

Poznaj stanowisko: Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

Konsultant ds. Wsparcia Technicznego jest osobą współpracującą z klientami, która doradza jak korzystać z technologii wykorzystywanej w danym produkcie w celu osiągnięcia celów biznesowych i rozwiązania problemów. Stanowisko Konsultanta ds. Wsparcia Technicznego z reguły związane jest z branżą IT, choć występują wyjątki. Wsparcie techniczne obejmuje gwarantowaną pomoc w eksploatacji oprogramowania, sprzętu ...
Konsultant ds. Wsparcia Technicznego Praca Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (539)
Wałbrzych (37)
Legnica (50)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (134)
Toruń (87)
Lubelskie:
Lublin (94)
Chełm (19)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (744)
Tarnów (30)
Nowy Sącz (31)
Mazowieckie:
Warszawa (1557)
Radom (56)
Płock (32)
Opolskie:
Opole (105)
Nysa (18)
Podkarpackie:
Rzeszów (74)
Przemyśl (12)
Podlaskie:
Białystok (91)
Suwałki (28)
Łomża (17)
Pomorskie:
Gdańsk (291)
Gdynia (121)
Słupsk (29)
Śląskie:
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (85)
Elbląg (24)
Ełk (9)
Wielkopolskie:
Poznań (435)
Kalisz (41)
Konin (31)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (228)
Koszalin (55)
Kołobrzeg (21)
Auchan (131)
Tesco (396)
UBS (0)
OBI (0)
PKP (20)
STRABAG (12)
ABB (50)
Accenture (147)
Luxoft (171)
PKO BP (0)
KPMG (31)
Orange (8)
IKEA (3)
Budimex (24)

Rekrutują z Praca.pl