Najnowsze oferty pracy

  • Troubleshooting Agent with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Work model: Remote What we do: We are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdańsk, Wrocław, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Cyfrowego z j. niemieckim

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres Obowiązków Budowanie relacji z uczestnikami społeczności (community, social media) w celu zapewnienia satysfakcjonującego wsparcia. Zarządzanie międzynarodową społecznością w wyznaczonym języku (niemieckim): zarządzanie statusami ekspertów, dystrybucja komunikatów i informacji...
  • Specjalista IT – Wsparcie Techniczne

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem komputerowym i aplikacjami wewnętrznymi; Przygotowywanie komputerów pracowników do pracy; Podstawowa konfiguracja serwerów oraz sieci LAN/WAN i Wi-Fi; Monitorowanie infrastruktury IT i analiza jej działania; Praca zgodnie ze...
  • Inżynier Wsparcia Klienta

    Apator Rector Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    OPIS STANOWISKA Świadczenie wsparcia technicznego dla klientów oraz partnerów w zakresie produktów i usług firmy. Instalacja i uruchamianie urządzeń, aplikacji i programów u klientów zgodnie z wymaganiami technicznymi. Prowadzenie szkoleń, warsztatów i spotkań edukacyjnych według...
  • Konsultant ds. produktów i wsparcia klienta

    Apator SA   Ostaszewo (pow. toruński, gm. Łysomice), k. Torunia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska zapewnianie profesjonalnego wsparcia technicznego dla klientów w zakresie produktów i usług; prowadzenie szkoleń i warsztatów edukacyjnych dla użytkowników; realizacja uruchomień urządzeń, aplikacji i systemów u klientów; wykonywanie ekspertyz i analiz technicznych,...
  • Technical Support (API) 

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    About the role: We’re looking for an API Solutions Expert to work closely with enterprise customers and engineers to resolve complex issues and scale systems. You’ll manage tasks from report to completion, collaborating with technical teams to optimize API performance. If you’re passionate...
  • Tech Solutions Specialist with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    What we do: At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Gdańsk, Wroclaw, and Krakow. With the capacity to support various clients, we offer a world of...
  • Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Technicznego

    Apator Rector Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Twój zakres obowiązków Zapewnianie wsparcia technicznego i merytorycznego dla klientów w zakresie oferowanych usług i produktów. Przeprowadzanie u klientów uruchomień urządzeń, programów i aplikacji stanowiących produkty firmy. Realizacja działań edukacyjnych (spotkania, szkolenia,...
  • Specjalista / Specjalistka ds.Technicznych w Dziale Wsparcia Technicznego i Przetargów

    APATOR Powogaz S.A.   Jaryszki    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Do Twoich zadań będzie należeć: bieżąca obsługa klientów polsko i anglojęzycznych; rozwiązywanie problemów technicznych przy współpracy Działu Zarządzania Produktu i Działu Badań i Rozwoju; opracowywanie kart katalogowych, katalogów, instrukcji i prezentacji; prowadzenie wstępnych...
  • Quality Assurance Analyst with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Responsibilities: Analyzing trends & report Quality performance and undertake or recommend corrective actions; Establish procedures for handling data and performance reporting & continuously improve them; Report team performance to internal and external stakeholders; Act as a contact point for the...
Zobacz więcej ofert pracy

Konsultant ds. wsparcia technicznego

IAI Sp. z o.o.
Szczecin
specjalista junior / mid / senior / ekspert
pełny etat
umowa o pracę / kontrakt B2B
praca stacjonarna
1226 dni temu

 

Jeżeli interesuje Cię praca w Dziale Wsparcia Technicznego i posiadasz wiedzę związaną z e-commerce lub technologiami webowymi, mamy propozycję która powinna Ciebie zainteresować :)


Podstawowym zadaniem, jakie będziesz wykonywał na stanowisku Konsultant ds. Wsparcia Technicznego jest doradztwo dla naszych klientów oraz eskalacja propozycji zmian do Działu IT. Pracujemy w oparciu o dwa kanały komunikacji: infolinię webową oraz system komunikatów.

Konsultant ds. wsparcia technicznego
Miejsce pracy: Szczecin
Ponad 80% naszych klientów deklaruje, że wybrało nasz produkt z polecenia. Średnia ocena zadowolenia oraz wiedzy naszych konsultantów jaką przyznają klienci to 4.9/5. To pokazuje, że budujemy najlepszy i najbardziej kompetentny zespół Doradców Klienta na rynku e-commerce. Nasi specjaliście łączą umiejętności miękkie z wiedzą techniczną i biznesową. Rozmowy z naszymi klientami to zarówno przeprowadzenie osoby nietechnicznej przez meandry naszego systemu jak i consulting na temat wzrostu jego biznesu lub rozmowa z developerem o tym, dlaczego powinien korzystać z technologii Ajax do ładowania informacji na stronie. Jest to doskonałe miejsce pracy dla osób doświadczonych w e-commerce (wdrożeniowców, developerów, konsultantów technicznych) jak i osób startujących ale ambitnych, niebojących się wyzwań.
 
Czego oczekujemy od kandydatów?
  • Znajomości zagadnień związanych z Internetem i technologiami webowymi
  • Biegłej obsługi komputera
  • Umiejętności analizowania faktów i logicznego myślenia
  • Otwartości na nowe wyzwania i chęć stałego poznawania różnych aspektów oferowanych przez nas produktów
  • Umiejętności miękkich pozwalających na doradzanie klientom o różnym poziomie wiedzy technicznej
  • Mile widziana znajomość zagadnień związanych rynkiem e-commerce i prowadzeniem firmy
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie umożliwiająca komunikację z partnerami biznesowymi i klientami IAI będzie dodatkowym atutem
Czego możesz od nas oczekiwać?
  • Mentoringu - każdy nowy pracownik otrzymuje opiekę doświadczonego mentora, który wesprze go merytorycznie oraz pomoże odnaleźć się w nowym zespole
  • Elastycznych godzin rozpoczynania pracy (8-10), nie pracujemy w weekendy oraz święta
  • Elastycznej formy współpracy (umowa o pracę/B2B)
  • Jasno określonej ścieżki rozwoju zawodowego i awansów
  • Wewnętrznych szkoleń - nie znajdziesz lepszego miejsca aby wejść do świata profesjonalnego e-commerce'u
  • Możliwości pracy z największymi sklepami w Polsce
  • Świetnej, niesformalizowanej atmosfery w pracy
  • Pełnego prywatnego ubezpieczenia medycznego Medicover
  • Możliwość pracy w Home Office - hybrydowo
  • Zobacz jak pracujemy, kliknij tutaj https://www.youtube.com/watch?v=Rf4ZQIrze98&t=1s&ab_channel=IdoSell
Wynagrodzenie

Wynagrodzenie jest przyznawane na start na podstawie dotychczasowego doświadczenia. Podane wynagrodzenia są dla średniej ilości godzin pracy w miesiącu (168h). Wynagrodzenie dla:
  • B2B
    • junior 6 500 zł - 8 500 zł
    • regular 7 500 zł - 9 800 zł
    • senior 8 800 zł - 11 600 zł
    • expert 10 500 zł - 13 500 zł
  • Umowa o Pracę
    • junior 5 000 zł - 6 500 zł
    • regular 5 800 zł - 7 500 zł
    • senior 6 800 zł - 9 000 zł
    • expert 8 100 zł - 10 400 zł

 

Mam na imię Łukasz i wraz z Weroniką - Managerem zespołu, będę Twoim przewodnikiem w procesie rekrutacji.
 
Twarde umiejętności to jedno, ale równie ważne są dla nas otwartość, zaangażowanie i nieustanna chęć rozwoju. Ponad to dobra atmosfera jest dla nas niezwykle istotna, dlatego szukamy osób, z którymi miło nam będzie spędzać wspólnie czas :)
 
Ważne jest dla nas kim jesteś i jaki jesteś.
Aplikuj i daj się poznać :)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Troubleshooting Agent with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Work model: Remote What we do: We are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdańsk, Wrocław, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Cyfrowego z j. niemieckim

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres Obowiązków Budowanie relacji z uczestnikami społeczności (community, social media) w celu zapewnienia satysfakcjonującego wsparcia. Zarządzanie międzynarodową społecznością w wyznaczonym języku (niemieckim): zarządzanie statusami ekspertów, dystrybucja komunikatów i informacji...
  • Specjalista IT – Wsparcie Techniczne

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem komputerowym i aplikacjami wewnętrznymi; Przygotowywanie komputerów pracowników do pracy; Podstawowa konfiguracja serwerów oraz sieci LAN/WAN i Wi-Fi; Monitorowanie infrastruktury IT i analiza jej działania; Praca zgodnie ze...
  • Inżynier Wsparcia Klienta

    Apator Rector Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    OPIS STANOWISKA Świadczenie wsparcia technicznego dla klientów oraz partnerów w zakresie produktów i usług firmy. Instalacja i uruchamianie urządzeń, aplikacji i programów u klientów zgodnie z wymaganiami technicznymi. Prowadzenie szkoleń, warsztatów i spotkań edukacyjnych według...
  • Konsultant ds. produktów i wsparcia klienta

    Apator SA   Ostaszewo (pow. toruński, gm. Łysomice), k. Torunia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska zapewnianie profesjonalnego wsparcia technicznego dla klientów w zakresie produktów i usług; prowadzenie szkoleń i warsztatów edukacyjnych dla użytkowników; realizacja uruchomień urządzeń, aplikacji i systemów u klientów; wykonywanie ekspertyz i analiz technicznych,...
  • Technical Support (API) 

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    About the role: We’re looking for an API Solutions Expert to work closely with enterprise customers and engineers to resolve complex issues and scale systems. You’ll manage tasks from report to completion, collaborating with technical teams to optimize API performance. If you’re passionate...
  • Tech Solutions Specialist with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    What we do: At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Gdańsk, Wroclaw, and Krakow. With the capacity to support various clients, we offer a world of...
  • Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Technicznego

    Apator Rector Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Twój zakres obowiązków Zapewnianie wsparcia technicznego i merytorycznego dla klientów w zakresie oferowanych usług i produktów. Przeprowadzanie u klientów uruchomień urządzeń, programów i aplikacji stanowiących produkty firmy. Realizacja działań edukacyjnych (spotkania, szkolenia,...
  • Specjalista / Specjalistka ds.Technicznych w Dziale Wsparcia Technicznego i Przetargów

    APATOR Powogaz S.A.   Jaryszki    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Do Twoich zadań będzie należeć: bieżąca obsługa klientów polsko i anglojęzycznych; rozwiązywanie problemów technicznych przy współpracy Działu Zarządzania Produktu i Działu Badań i Rozwoju; opracowywanie kart katalogowych, katalogów, instrukcji i prezentacji; prowadzenie wstępnych...
  • Quality Assurance Analyst with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Responsibilities: Analyzing trends & report Quality performance and undertake or recommend corrective actions; Establish procedures for handling data and performance reporting & continuously improve them; Report team performance to internal and external stakeholders; Act as a contact point for the...