Wiemy, co warto powiedzieć. W ofercie naszego call center znajdują się wszystkie kanały komunikacji, zarówno te tradycyjne, jak i te nowoczesne, w oczekiwany sposób odpowiadamy na potrzeby naszych Klientów, pracujemy tak, by każdy mógł cieszyć się, że to właśnie z nami może realizować swoje cele. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób do obsługi największej infolinii medycznej w języku migowym w Polsce.
- informowanie o zasadach korzystania ze świadczeń opieki zdrowotnej i funkcjonowania systemu ubezpieczenia zdrowotnego,
- informowanie o zasadach dostępu do pomocy specjalistycznej, w tym onkologicznej i psychologicznej, leczenia uzdrowiskowego i leczenia szpitalnego,
- informowanie o prawach i obowiązkach pacjenta,
- informowanie o adresach placówek medycznych, zasadach i miejscu udzielania pomocy medycznej w nocy, weekendy i święta,
- przekazywanie informacji dot. dokumentów potwierdzających prawo do świadczeń, wysokości składki, zasad dot. e-recept, e-skierowań, e-zwolnień i innych skierowań i zaświadczeń,
- informowanie o zasadach korzystania, jak również miejscach wykonywania świadczeń w ramach programów profilaktycznych.
- posiadasz wykształcenie min. średnie,
- znasz język migowy (PJM) w stopniu zaawansowanym,
- jesteś dyspozycyjny/a co najmniej 100 - 160 godzin w miesiącu!,
- jesteś gotowy/a do pracy od poniedziałku do piątku od 8 do 16,
- cechuje Ciebie pozytywne nastawienie :)
- jesteś osobą komunikatywną, łatwo nawiązującą relacje i lubisz pracę z ludźmi!
- chcesz pracować przy największym projekcie infolinii medycznej w Polsce,
to aplikuj i razem z nami wspieraj zdrowie Polaków!
Praca również popołudniami i na zmianie nocnej.
- Pyszna kawa
- Owoce
- Szkolenia
- Strefa relaksu
Jeżeli zdecydujesz się dołączyć do naszego zespołu, gwarantujemy, że rozwiniesz swoje umiejętności przy największym tego typu projekcie w Polsce, jak również zyskasz nowe doświadczenie zawodowe! Otrzymasz wsparcie managera i trenera, pakiet szkoleń i atrakcyjny system premiowy! Dodatkowo codziennie rano napijesz się pysznej kawy, w tygodniu otrzymasz świeże owoce, skorzystasz z naszej strefy relaksu :)
Jeżeli to ogłoszenie jest dla Ciebie, aplikuj jak najszybciej! Czekamy na Ciebie!
Poznaj
CCIG Group Sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Jesteśmy grupą spółek CCIG Group – jednej z największych i najbardziej kluczowych grup call center w Polsce. W jej skład wchodzą m.in. marki: CCIG, Call Center Dynamic Sales i Call Center Poland i MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży call center. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center. Ich centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10 miastach w całej Polsce.
Proces rekrutacji
- Krok
APLIKACJA ON-LINE / TELEFONICZNA / MAILOWA
- Krok
KRÓTKA ROZMOWA TELEFONICZNA
- Krok
SPOTKANIE Z PRZEDSTAWICIELEM LOKALNEGO DZIAŁU HR
- Krok
DECYZJA O PODJĘCIU WSPÓŁPRACY
- Krok
PAKIET WDROŻENIOWY (DLA KONSULTANTÓW)
- Krok
PODPISANIE UMOWY
- Krok
ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY