- Wsparcie klientów Pekao w korzystaniu z bankowości mobilnej i internetowej Pekao24
- Przyjmowanie zgłoszeń technicznych dotyczących działania aplikacji i strony internetowej
- Zachęcanie klientów do skorzystania z produktów i usług bankowych
- Tworzenie pozytywnego wizerunku jednego z największych banków w Polsce
- Otwartość oraz pozytywne nastawienie w kontaktach z klientami
- Umiejętność szybkiego uczenia się, w tym indywidualnego poszerzenia wiedzy, zdolność do koncentracji oraz działania pod presją czasu
- Samodzielność i bardzo dobra organizacja własnej pracy
- Przyjazną atmosferę w pracy
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- Kartę Multisport i Ubezpieczenie grupowe na korzystnych warunkach
- System szkoleń i programów rozwojowych
- Dofinansowanie do wakacji
- Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach
- Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania oraz nagrody za działania sprzedażowe
Poznaj
Pekao Direct Sp. z o.o.
#KimJesteśmy?
Najlepszym PraCCodawcą Roku w branży usług Contact Center według prestiżowego Konkursu Złota Słuchawka. Wyznaczamy standardy rozwoju bankowości internetowej i mobilnej. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania i pomagamy Klientom Banku Pekao S.A. w codziennym bankowaniu.
#DlaczegoMy?
Wiemy jak ważne jest by praca, którą wykonujesz dawała radość i satysfakcję. Pomożemy Ci w odkryciu Twoich talentów i pokładów dobrej energii. Otrzymasz od nas wsparcie, dzięki któremu rozwiniesz swoje skrzydła.
#WejdźNaPokładPekaoDirect
Pracujemy w zgranych zespołach, które tworzą całość naszego Contact Center. Pozwala nam to na zdobywanie prestiżowych nagród branżowych takich jak: Złota Słuchawka, Telemarketer, Złoty Bankier, ARC i wiele innych. Wymieniamy się doświadczeniami, doceniamy wiedzę i stawiamy na relację.