Firma INWEMER ogólnopolski dostawca kompleksowych usług porządkowych dla firm,
poszukuje osoby do pracy na stanowisku:
- telefoniczne przyjmowanie zleceń dotyczących napraw i technicznej obsługi budynków
- rejestracja zleceń, przekazywanie ich brygadom serwisowym oraz monitorowanie realizacji
- szybka i kompetentna reakcja na zgłaszane potrzeby i reklamacje klienta
- przygotowywanie zestawień i harmonogramów
- budowanie relacji z klientem, dbanie o dobry wizerunek firmy
- praca w systemie zmianowym
- minimum średnie wykształcenie, mile widziana wiedza techniczna
- sprawna obsługa pakietu MS Office (World i Excell)
- umiejętność pracy pod presją czasu i radzenia sobie w sytuacjach stresowych
- dokładność i skrupulatność
- mile widziana wiedza techniczna
- umiejętność samodzielnej organizacji pracy
- odpowiedzialne stanowisko w dużej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
- szkolenie przygotowujące do pracy
- umowę o pracę
- jako zakład pracy chronionej organizujemy stanowiska pracy dla osób niepełnosprawnych (mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności)
Poznaj
Inwemer System Sp. z o.o.
Zajmujemy się utrzymywaniem czystości w biurach, instytucjach, przedsiębiorstwach produkcyjnych, handlowych i centrach logistycznych, a także: ochroną osób i mienia, wynajmem pracowników w ramach Agencji Pracy Tymczasowej, obsługą oraz szkoleniami z zakresu BHP.
Pracujemy dla wielu Firm w całej Polsce, wychodząc naprzeciw potrzebom naszych Klientów już od 19 lat. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań, sprawnemu zarządzaniu organizacją i wykorzystaniu bogatego doświadczenia, zapewniamy komfortową współpracę i zadowolenie z usług.