- obsługa klientów wyłącznie drogą mailową,
- udzielanie odpowiedzi na pytania i potrzeby klientów,
- realizacja procesów związanych ze zwrotami, zamówieniami i reklamacjami.
- znajomość języka polskiego (min. C1) i angielskiego (min. B2),
- umiejętność rozwiązywania problemów, empatia i cierpliwość,
- bardzo dobra obsługa komputera i swobodne pisanie,
- dyspozycyjność do pracy na pełen etat od 25 sierpnia 2025.
- stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze,
- bonus za polecenie znajomego (do 4000 zł),
- szkolenia, mentoring i dostęp do platformy rozwojowej,
- wyraźne ścieżki kariery i możliwość awansu,
- vouchery zakupowe, benefity pracownicze,
- przyjazną kulturę pracy i wydarzenia integracyjne.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.