Konsultant Service Desk

Exorigo-Upos sp. z o.o.

Gliwice

53 dni temu

Konsultant Service Desk
Miejsce pracy: Gliwice
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
  • Rejestrację zgłoszeń telefonicznych oraz mailowych
  • Pozyskiwanie informacji niezbędnych do rozwiązania zgłoszenia
  • Rozwiązywanie prostych zgłoszeń na podstawie procedur z bazy wiedzy
  • Współpracę z pracownikami II linii wsparcia
Wymagania:
  • Wykształcenie co najmniej średnie o profilu informatycznym lub umiejętności informatyczne (aplikuj jeśli potrafisz zainstalować drukarkę lub nadać uprawnienia użytkownikowi systemu)
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Znajomość systemu operacyjnego Windows
  • Gotowość do podjęcia pracy zarówno na zmianach porannych jak i popołudniowych
  • Komunikatywność
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość systemów obsługi sprzedaży detalicznej lub magazynowej
Oferujemy:
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Możliwość długoterminowej współpracy
  • Dogodną lokalizację siedziby firmy i bezpłatny parking
  • Możliwość decydowania o formie zatrudnienia (Umowa zlecenie lub Umowa o pracę)
  • Elastyczne godziny pracy umożliwiające połączenie nauki z pracą
  • Rozwój umiejętności pod okiem doświadczonego opiekuna
  • Bardzo przyjazną, otwartą atmosferę pracy

Poznaj

Exorigo-Upos S.A.

Konsultant ds. Wsparcia Technicznego jest osobą współpracującą z klientami, która doradza jak korzystać z technologii wykorzystywanej w danym produkcie w celu osiągnięcia celów biznesowych i rozwiązania problemów. Stanowisko Konsultanta ds. Wsparcia Technicznego z reguły związane jest z branżą IT, choć występują wyjątki. Wsparcie techniczne obejmuje gwarantowaną pomoc w eksploatacji oprogramowania, sprzętu ...
Praca Konsultant ds. Wsparcia Technicznego