Nasi pracownicy to ludzie, którzy mają odwagę spełniać swoje marzenia. KPMG wspiera te pasje i tworzy przyjazne środowisko do ich realizacji. Robimy wiele, aby utrzymać pozycję jednego z najbardziej atrakcyjnych pracodawców świata.
KPMG to międzynarodowa sieć firm audytorsko-doradczych. Od 27 lat świadczymy w Polsce usługi z zakresu audytu, doradztwa podatkowego oraz szeroko pojętego doradztwa biznesowego dla polskich i międzynarodowych firm oraz instytucji ze wszystkich sektorów gospodarki. Kompleksowe usługi prawne świadczy stowarzyszona z KPMG Kancelaria prawnicza D.Dobkowski. Naszą przewagą jest wiedza ponad 189 000 pracowników w 152 krajach. W biurach w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Katowicach, Gdańsku, Łodzi i we Wrocławiu zatrudniamy łącznie ponad 1800 osób.
W związku z dynamicznych rozwojem Zespół zarządzania ryzykiem finansowym (Financial Risk Management) w Warszawie poszukuje kandydatów z doświadczeniem w obszarze zarządzania ryzykiem finansowym na stanowisko Konsultant/Starszy Konsultant.
Zespół zajmuje się w doradztwem w zakresie zarządzania ryzykiem rynkowym, ryzykiem kredytowym oraz ryzykiem płynności, jak również świadczy usługi dotyczące aspektów regulacyjnych na rynkach finansowych. Dodatkowo, Zespół wspiera swoich klientów w obszarze rachunkowości instrumentów finansowych, rachunkowości zabezpieczeń oraz wyceny instrumentów finansowych. Nasze usługi świadczymy zarówno dla instytucji finansowych (banki, domy maklerskie), jak i dla przedsiębiorstw.
- udział w projektach doradczych z zakresu zarządzania ryzykiem (obejmujących m.in.: przegląd organizacji i procesów zarządzania ryzykiem, analizę ekspozycji na ryzyko oraz ocenę strategii zabezpieczających, opracowywanie strategii i rozwiązań zgodnie z wymaganiami klientów),
- opracowywanie pisemnych raportów, analiz i podsumowań w ramach realizowanych projektów,
- przygotowywanie projektów formalnej dokumentacji klientowskiej w obszarze zarządzania ryzykiem (polityki, procedury, metodologie, itp.),
- wsparcie w opracowywaniu nowych produktów i usług,
- pomoc w przygotowaniu ofert i prezentacji usług doradczych oraz innych materiałów dla klientów.
- wykształcenia wyższego – preferowane Finanse / Ekonomia / Rachunkowość,
- doświadczenia w obszarze zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwach i / lub instytucjach finansowych,
- praktycznej wiedzy z zakresu: metod identyfikacji i pomiaru ekspozycji na ryzyko, strategii zabezpieczających, organizacji procesów zarządzania ryzykiem (Front-Office, Treasury / ALM, Ryzyko),
- wiedzy z zakresu instrumentów pochodnych, podstaw ich wyceny oraz praktycznego wykorzystania w zabezpieczeniu ryzyka,
- doświadczenia w opracowywaniu formalnych dokumentów dla potrzeb zarządzania ryzykiem (m.in.: polityki, procedury, metodologie),
- doświadczenia w pisaniu raportów oraz przygotowywaniu prezentacji biznesowych,
- umiejętności interpersonalnych (w szczególności umiejętności skutecznej komunikacji i efektywnej pracy w zespole),
- umiejętności samodzielnej realizacji powierzonych zadań w ramach realizowanych projektów,
- motywacji i chęci dalszego rozwoju,
- biegłej znajomości języka angielskiego.
- znajomość zasad księgowych dla instrumentów finansowych oraz rachunkowości zabezpieczeń,
- wiedza z zakresu zasad funkcjonowania rynków finansowych oraz regulacji na tych rynkach (m.in. EMIR, MiFID, Bazylea).
- możliwość dalszego rozwoju zawodowego w profesjonalnym środowisku,
- udział w ciekawych i rozwijających projektach,
- specjalistyczne szkolenia,
- dogodne warunki rozwoju zawodowego,
- miłą atmosferę pracy,
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz bogaty pakiet socjalny.
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz bogaty pakiet socjalny.
Zainteresowane osoby prosimy o złożenie aplikacji korzystając z opcji APLIKUJ TERAZ.