Najnowsze oferty pracy

  • Troubleshooting Agent with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Work model: Remote What we do: We are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdańsk, Wrocław, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Cyfrowego z j. niemieckim

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres Obowiązków Budowanie relacji z uczestnikami społeczności (community, social media) w celu zapewnienia satysfakcjonującego wsparcia. Zarządzanie międzynarodową społecznością w wyznaczonym języku (niemieckim): zarządzanie statusami ekspertów, dystrybucja komunikatów i informacji...
  • Specjalista / Specjalistka ds.Technicznych w Dziale Wsparcia Technicznego i Przetargów

    APATOR Powogaz S.A.   Jaryszki    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do Twoich zadań będzie należeć: bieżąca obsługa klientów polsko i anglojęzycznych; rozwiązywanie problemów technicznych przy współpracy Działu Zarządzania Produktu i Działu Badań i Rozwoju; opracowywanie kart katalogowych, katalogów, instrukcji i prezentacji; prowadzenie wstępnych...
  • Konsultant ds. wsparcia klientów i produktów

    APATOR Powogaz S.A.   Jaryszki    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska wsparcie klientów krajowych i zagranicznych w zakresie obsługi technicznej i licencyjnej; rozwiązywanie problemów technicznych we współpracy z działem R&D i działem produktu; przygotowywanie materiałów edukacyjnych i promocyjnych, w tym instrukcji i prezentacji; prowadzenie...
  • Specjalista ds. obsługi technicznej klientów

    APATOR Powogaz S.A.   Jaryszki    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Opis stanowiska bieżąca obsługa klientów polsko- i anglojęzycznych oraz wsparcie w rozwiązywaniu problemów technicznych; współpraca z działem produktu i działem badań i rozwoju w zakresie wsparcia technicznego; opracowywanie materiałów informacyjnych: katalogów, instrukcji,...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista Help Desk

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń. Wstępna diagnoza problemów oraz zdalne wsparcie użytkowników. Pomoc przy konfiguracji komputerów i urządzeń. Udzielanie prostych instrukcji dot. programów i systemów. Współpraca z zespołem IT przy trudniejszych sprawach. Obsługa...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista Help Desk

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń. Wstępna diagnoza problemów oraz zdalne wsparcie użytkowników. Pomoc przy konfiguracji komputerów i urządzeń. Udzielanie prostych instrukcji dot. programów i systemów. Współpraca z zespołem IT przy trudniejszych sprawach. Obsługa...
  • Specjalista IT – Wsparcie Techniczne

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem komputerowym i aplikacjami wewnętrznymi; Przygotowywanie komputerów pracowników do pracy; Podstawowa konfiguracja serwerów oraz sieci LAN/WAN i Wi-Fi; Monitorowanie infrastruktury IT i analiza jej działania; Praca zgodnie ze...
  • Inżynier Wsparcia Klienta

    Apator Rector Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    OPIS STANOWISKA Świadczenie wsparcia technicznego dla klientów oraz partnerów w zakresie produktów i usług firmy. Instalacja i uruchamianie urządzeń, aplikacji i programów u klientów zgodnie z wymaganiami technicznymi. Prowadzenie szkoleń, warsztatów i spotkań edukacyjnych według...
  • Technical Support (API) 

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    About the role: We’re looking for an API Solutions Expert to work closely with enterprise customers and engineers to resolve complex issues and scale systems. You’ll manage tasks from report to completion, collaborating with technical teams to optimize API performance. If you’re passionate...
Zobacz więcej ofert pracy

Konsultant techniczny ds. oprogramowania

Integra Software Sp. z o.o.
Piła
specjalista junior / mid
pełny etat
praca stacjonarna
rekrutacja online
1079 dni temu
Konsultant techniczny ds. oprogramowania

UMOŻLIWIAMY PRACĘ W MODELU HYBRYDOWYM PO OKRESIE WDROŻENIA W SIEDZIBIE FIRMY W KOSZALINIE.

 

Szukamy do współpracy młodszego doradcy, który dołączy do naszego zespołu wsparcia technicznego. Jeśli szybko identyfikujesz problemy i znajdujesz optymalne rozwiązania – sprawdź, czy nie szukamy Ciebie.

 

Jeżeli jesteś osobą zmotywowaną, zaangażowaną, lubisz wyzwania i cenisz zgrany zespół – Twoje miejsce jest wśród nas.

 

 

https://kariera.integra.com.pl/oferty-pracy/konsultant-techniczny/

 

 

Integra Software oferuje rozwiązania dla branż technicznych związanych głównie z transportem i motoryzacją. Systemy tworzone są zarówno dla dużych firm korporacyjnych oraz małych i średnich przedsiębiorstw, m.in. dla importerów części zamiennych, sieci warsztatowych, flot pojazdów, serwisów samochodowych, sklepów motoryzacyjnych, baz transportowych.

 

Wśród klientów firmy Integra można wymienić firmy takie jak: Bosch, Bridgestone, Continental, Michelin, Mercedes-Benz, Auto Partner S.A., Auto Land Polska S.A., Inter Parts, Inter-Team, Motogama, Denckermann i sieci serwisowe m.in: Bosch-Service, FirstStop (Bridgestone), BestDrive (Continental), Euromaster (Michelin), AD Service, OK Serwis, Auto Team Service, ASO różnych marek, itp.

 

Obecnie na rynku krajowym i zagranicznym (Czechy, Niemcy, Szwajcaria, Słowacja, Ukraina) funkcjonuje ponad 200 000 licencji oprogramowania marki Integra, które są obecne na rynku od prawie 30 lat. Projektowanie oraz tworzenie systemów oparte jest na wieloletnim doświadczeniu zarówno w branży informatycznej jak i motoryzacyjnej. Według niezależnego raportu dotyczącego komputeryzacji warsztatów 25% firm używa rozwiązań marki Integra.

 

 

Co trzeba robić?
  • Obsługiwać pierwszą linię Wsparcia Technicznego 
    Będziesz odpowiedzialny za wsparcie klientów w zakresie obsługi programu

  • Analizować zgłaszane problemy także we współpracy z działem rozwoju
    Szybko identyfikujesz problemy i znajdujesz skuteczne rozwiązania

  • Przygotowywać raporty dotyczące obsługiwanych zgłoszeń
    Pomoże nam to wykryć najczęściej występujące problemy i je wyeliminować

  • Wspierać proces wdrożenia oprogramowania u klientów
    Chcemy, aby nasze systemy były dostosowane do potrzeb i wymagań klientów  

 

 

 

Różnorodność wykonywanych zadań i codzienne wyzwania powodują, że rzadko wykonujemy powtarzalne zadania.

 

 

 Czego oczekujemy?
  • Nie wymagamy doświadczenia, zapewniamy wdrożenie na tym stanowisku
    Liczymy na Twoją otwartość na wiedzę i pozyskiwanie umiejętności

  • Umiejętności organizacji pracy i samodzielności w wykonywaniu zadań
    Chcemy być pewni, że w pełni zrealizujesz powierzone Tobie zadania

  • Rozwiniętych zdolności komunikacyjnych
    Twoje umiejętności ułatwią porozumienie się z klientem

  • Zorientowania na szukanie rozwiązań
    Jeśli na co dzień wykazujesz się dociekliwością i analitycznym podejściem – to szukamy właśnie Ciebie

  • Umiejętności pracy zespołowej
    Współpracuj z zespołem, aby wspólnie osiągać wyznaczone cele

 

 

 

Jeżeli chcesz rozwijać swoje umiejętności w obszarze IT (m.in. wsparcia technicznego, wdrażania oprogramowania, testowania) to ta oferta jest stworzona dla Ciebie.

 
 
 Co jest mile widziane?
  • Zainteresowanie branżą motoryzacyjną
    Twoja pasja może pomóc przy codziennych zadaniach

  • Doświadczenie w obsłudze systemów klasy ERP
    Wiedza, która pozwoli sprawnie rozwiązywać powstałe problemy lub awarie

  • Doświadczenia jako konsultant Wsparcia Technicznego
    Podziel się z nami swoim doświadczeniem

  • Podstawowej znajomości tematyki dotyczącej sprzedaży i obsługi magazynu
    Dodatkowy plus, jeśli te zagadnienia nie są Ci obce

  • Znajomość MS SQL Server / Firebird
    Te i inne technologie mogą Ci tylko pomóc w codziennej pracy

 

Co możemy Tobie zaoferować?

Klikając w przycisk „Aplikuj” zgadzasz się na przetwarzanie przez CDS Mioduszewski danych osobowych zawartych w Twoim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę (zgoda obejmuje dodatkowe dane osobowe, które nie zostały wskazane w Kodeksie pracy lub w innych przepisach prawa, np. Twoje zdjęcie, zainteresowania). Dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych przepisach prawa (m.in. Twoje imię, nazwisko, doświadczenie zawodowe, wykształcenie) przetwarzamy na podstawie przepisów prawa. Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach. Twoja zgoda jest dobrowolna i nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Możesz ją cofnąć w każdym momencie, wysyłając e-mail na adres: rekrutacja@integra.com.pl. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przez CDS Mioduszewski przed cofnięciem zgody.
 

Podobne oferty

  • Troubleshooting Agent with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Work model: Remote What we do: We are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdańsk, Wrocław, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Cyfrowego z j. niemieckim

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres Obowiązków Budowanie relacji z uczestnikami społeczności (community, social media) w celu zapewnienia satysfakcjonującego wsparcia. Zarządzanie międzynarodową społecznością w wyznaczonym języku (niemieckim): zarządzanie statusami ekspertów, dystrybucja komunikatów i informacji...
  • Specjalista / Specjalistka ds.Technicznych w Dziale Wsparcia Technicznego i Przetargów

    APATOR Powogaz S.A.   Jaryszki    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do Twoich zadań będzie należeć: bieżąca obsługa klientów polsko i anglojęzycznych; rozwiązywanie problemów technicznych przy współpracy Działu Zarządzania Produktu i Działu Badań i Rozwoju; opracowywanie kart katalogowych, katalogów, instrukcji i prezentacji; prowadzenie wstępnych...
  • Konsultant ds. wsparcia klientów i produktów

    APATOR Powogaz S.A.   Jaryszki    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska wsparcie klientów krajowych i zagranicznych w zakresie obsługi technicznej i licencyjnej; rozwiązywanie problemów technicznych we współpracy z działem R&D i działem produktu; przygotowywanie materiałów edukacyjnych i promocyjnych, w tym instrukcji i prezentacji; prowadzenie...
  • Specjalista ds. obsługi technicznej klientów

    APATOR Powogaz S.A.   Jaryszki    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Opis stanowiska bieżąca obsługa klientów polsko- i anglojęzycznych oraz wsparcie w rozwiązywaniu problemów technicznych; współpraca z działem produktu i działem badań i rozwoju w zakresie wsparcia technicznego; opracowywanie materiałów informacyjnych: katalogów, instrukcji,...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista Help Desk

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń. Wstępna diagnoza problemów oraz zdalne wsparcie użytkowników. Pomoc przy konfiguracji komputerów i urządzeń. Udzielanie prostych instrukcji dot. programów i systemów. Współpraca z zespołem IT przy trudniejszych sprawach. Obsługa...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista Help Desk

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń. Wstępna diagnoza problemów oraz zdalne wsparcie użytkowników. Pomoc przy konfiguracji komputerów i urządzeń. Udzielanie prostych instrukcji dot. programów i systemów. Współpraca z zespołem IT przy trudniejszych sprawach. Obsługa...
  • Specjalista IT – Wsparcie Techniczne

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem komputerowym i aplikacjami wewnętrznymi; Przygotowywanie komputerów pracowników do pracy; Podstawowa konfiguracja serwerów oraz sieci LAN/WAN i Wi-Fi; Monitorowanie infrastruktury IT i analiza jej działania; Praca zgodnie ze...
  • Inżynier Wsparcia Klienta

    Apator Rector Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    OPIS STANOWISKA Świadczenie wsparcia technicznego dla klientów oraz partnerów w zakresie produktów i usług firmy. Instalacja i uruchamianie urządzeń, aplikacji i programów u klientów zgodnie z wymaganiami technicznymi. Prowadzenie szkoleń, warsztatów i spotkań edukacyjnych według...
  • Technical Support (API) 

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    About the role: We’re looking for an API Solutions Expert to work closely with enterprise customers and engineers to resolve complex issues and scale systems. You’ll manage tasks from report to completion, collaborating with technical teams to optimize API performance. If you’re passionate...