Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Do naszych wewnętrznych struktur biura w Poznaniu poszukujemy:
- identyfikacja potrzeb klientów i nowych możliwości biznesowych,
- promowanie i sprzedaż usług firmy,
- realizacja oddziałowych celów biznesowych w ramach wykonywanych obowiązków,
- raportowanie prowadzonych działań i ich efektów do przełożonego.
- doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta,
- łatwość nawiązywania relacji z klientami i partnerami biznesowymi,
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i orientacja prokliencka,
- praktyczna znajomość pakietu Ms Office,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej.
- zatrudnienie na podstawie umowy-zlecenia,
- wdrożenie w obowiązki,
- pracę w miłym i młodym zespole,
- możliwość rozwoju.
Miejsce pracy: Poznań.
Poznaj
Trenkwalder
Poznaj Trenkwalder Polska
Zajmujemy się łączeniem ludzi. Z nami znajdziesz pracę dopasowaną do Twoich wymagań, kompetencji i ambicji. Mamy do zaoferowania różne stanowiska: od praktykanckich i stażowych przez asystenckie i specjalistyczne po najwyższe posady kierownicze i dyrektorskie. Zatrudniamy zarówno do pracy tymczasowej, jak i na stałe. Jesteśmy blisko Ciebie. Masz nasze pełne wsparcie.
Od 2005 roku w Polsce, a od 30 lat na świecie łączymy świetnych pracowników z dobrymi pracodawcami. Jesteśmy synonimem najlepszych praktyk HR. Działamy kompleksowo, pomożemy Ci w codziennej pracy oraz kwestiach kadrowo-płacowych. Nie wiesz jeszcze z czym związać przyszłość? Porozmawiaj z naszym konsultantem. Chętnie pomożemy Ci z sukcesem wejść na rynek pracy, zaplanować karierę i znaleźć satysfakcjonującą posadę. W Polsce mamy ponad 40 biur - z łatwością nas znajdziesz.