Poczta Polska S.A.
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Miasto: Katowice
Numer referencyjny: 648/DRRSK/2014
Wymiar etatu: 0,5
- udzielanie pełnych, poprawnych informacji w zakresie produktów i usług oferowanych przez Pocztę Polską S.A.,
- obsługa kampanii przychodzących i wychodzących w Contact Center,
- obsługa poczty elektronicznej w zakresie oferowanych usług.
- wykształcenia średniego /mile widziane wyższe/,
- znajomości obsługi komputera w stopniu dobrym,
- dobrej dykcji,
- łatwości nawiązywania kontaktów i prowadzenia rozmów telefonicznych,
- umiejętności radzenia sobie ze stresem,
- komunikatywności,
- umiejętności samodzielnej pracy i pracy w zespole,
- gotowości uczenia się.
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- zatrudnienie w niepełnym wymiarze etatu (0,5 et.),
- pracę w systemie zmianowym,
- możliwość rozwoju.
- doświadczenie zawodowe w Call Center będzie dodatkowym atutem,
- mile widziane doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
ul. Rodziny Hiszpańskich 8
00-940 Warszawa
Dlaczego warto?
Poczta Polska świadczy usługi pocztowe, kurierskie, bankowe, ubezpieczeniowe i logistyczne dla klientów indywidualnych, firm i instytucji. Prowadzimy także sprzedaż produktów filatelistycznych, książek, prasy i innych towarów handlowych. Klienci mogą korzystać z naszych usług w placówkach pocztowych (4700 placówek własnych w całym kraju). Wiele oferowanych przez nas usług dostępnych jest także przez Internet.
Nasz zespół to pracownicy o różnych kwalifikacjach i kompetencjach. Różnorodność pozwala nam skutecznie odpowiadać na zmieniający się rynek i potrzeby klientów. Pracownikom dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
-
Krok
Wyślij CV
-
Krok
Porozmawiajmy
-
Krok
Spotkajmy się
-
Krok
Rozwiąż zadanie
-
Krok
Dołącz do nas
-
Krok
Poleć nas innym