Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Opole    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   opolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   11 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    1 dni
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim

    Foundever   opolskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych; Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami. Ta praca jest...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   opolskie    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
  • Customer Services Professional with Finnish

    Foundever   opolskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  rekrutacja online
    3 dni
    Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals. Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
  • Contact Centre Representative I with Dutch

    Aon   opolskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Customer care representative with Polish

    Foundever   opolskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    5 dni
    The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   opolskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    5 dni
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
  • Customer Service Professional with Catalan and English

    Foundever   opolskie    praca zdalna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
  • Customer Care Specialist with Dutch

    Foundever   opolskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    12 dni
    As a Consumer Service Representative you will: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone and e-mail; Provide friendly and efficient customer service support in Dutch language; Advice and inform customers regarding clients' products and services; Identify, research, and...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Opolskie Opole Specjalista ds. Obsługi Klienta Opole
Konsultant w Centrum Obsługi Klienta

Konsultant w Centrum Obsługi Klienta

Nowa Itaka Sp. z o.o.
Opole
praca stacjonarna
2633 dni temu

Ogłoszenie numer: 1534477, z dnia 2017-02-21

 

Biuro Podróży ITAKA jest największym touroperatorem w Polsce o stale rosnącej pozycji na rynku. Swoją silną pozycję w branży zawdzięczamy nieustannemu rozwojowi oraz temu, że pracują u nas wyjątkowi ludzie.
Tym razem poszukujemy pracowników do naszego zespołu do zadań specjalnych jakim jest


Centrum Obsługi Klienta


Szukamy ludzi z charakterem!


Wprawdzie dużo rozmawiamy przez telefon i odpisujemy na setki maili, ale nie jest to typowe „call center”.


Bo u nas:    

  • dowiesz się jak wygląda proces tworzenia oferty oraz co dzieje się zanim nasz Klient postawi stopę na gorącym piasku na plaży w Grecji, a co więcej będziesz mieć wpływ na ten proces!
  • rozszyfrujesz tajemnicze pojęcie „przyczyny operacyjne”
  • nauczysz się empatii i słuchania ludzi
  • poznasz wyjątkowe osoby i będziesz z nimi pracować

Konsultant w Centrum Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Opole

 

Opis stanowiska

Jak wygląda nasza praca i co będziesz robić dowiesz się na spotkaniu z nami, a w skrócie: będzie to  kompleksowa obsługa klienta posprzedażowego oraz sieci sprzedaży z użyciem kanałów komunikacji telefonicznej i poczty elektronicznej. 

Wymagania

Ale, aby u nas pracować...

  • trzeba znać trochę geografii i interesować się podróżami – niby banał, ale szybko to zweryfikujemy
  • być odpornym na stres, ale tak naprawdę odpornym
  • trzeba umieć szybko analizować i przetwarzać informacje oraz być zdolnym do działania pod presją czasu i stresujących okoliczności, być kreatywnym
  • dobrze byłoby mieć doświadczenie w branży turystycznej lub w pracy z klientem indywidualnym czy biznesowym (B2C, B2B) albo w pracy „na słuchawce”, a co za tym idzie mieć wiedzę z zakresu technik sprzedaży i obsługi Klienta
  • musi być dyplom – a więc wykształcenie minimum licencjackie, przyjmiemy też studenta ostatniego roku
  • trzeba wykazywać się odpowiedzialnością, systematycznością i dokładnością w realizacji powierzonych obowiązków, ale mieć też poczucie humoru
  • Do you speak English? Sprechen Sie Deutsch? Nie musi być razem.
  • być dyspozycyjnym/ą

Pozostałe pożądane cechy:

  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność i bardzo dobra dykcja
  • dyspozycyjność  
  • samodzielność w działaniu, dobra organizacja pracy
  • szczere zaangażowanie w wykonywaną pracę

Znajomość systemów rezerwacyjnych Victor i Merlin będzie dodatkowym atutem.

 

Wymagania techniczne, podstawowe minimum:

  • znajomość MS Office, mile widziane doświadczenie w pracy z użyciem aplikacji typu CRM.

Oferujemy

  • nieszablonową i obfitującą w wyzwania pracę w naprawdę fajnym zespole w renomowanej firmie
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności, a czy coś więcej to dowiesz się na rozmowie kwalifikacyjnej  
  • szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego
  • służbowe wyjazdy studyjne w miejsca, które posiadamy w ofercie
  • dofinansowanie wakacji w atrakcyjnych miejscach dla Ciebie i Twoich bliskich
  • dofinansowanie kosztów zajęć sportowych
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Opole    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   opolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   11 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    1 dni
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim

    Foundever   opolskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych; Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami. Ta praca jest...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   opolskie    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
  • Customer Services Professional with Finnish

    Foundever   opolskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  rekrutacja online
    3 dni
    Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals. Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
  • Contact Centre Representative I with Dutch

    Aon   opolskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Customer care representative with Polish

    Foundever   opolskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    5 dni
    The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   opolskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    5 dni
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
  • Customer Service Professional with Catalan and English

    Foundever   opolskie    praca zdalna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
  • Customer Care Specialist with Dutch

    Foundever   opolskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    12 dni
    As a Consumer Service Representative you will: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone and e-mail; Provide friendly and efficient customer service support in Dutch language; Advice and inform customers regarding clients' products and services; Identify, research, and...