Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Konsultant w Centrum Obsługi Klienta

Nowa Itaka Sp. z o.o.

Opole

66 dni temu

 

Biuro Podróży ITAKA

Bądź na tak! Podejmij życiowe wyzwanie i dołącz do wielkiej rodziny ITAKI, lidera polskiej turystyki. Jesteśmy na rynku od 29 lat, gwarantujemy stabilną pracę w polskiej firmie o międzynarodowej renomie. Poznaj z nami podróże od podszewki i przekonaj się, że I...ITAKI świat jest piękny. Czekamy na Ciebie.

 

 

Konsultant w Centrum Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Opole

 

Opis stanowiska:
  • Kompleksowa obsługa posprzedażowa Klienta (telefoniczna i mailowa)
  • Udzielanie wsparcia merytorycznego i technicznego biurom sprzedaży
  • Współpraca z działami: sprzedaży, produktu, obsługi destynacji w celu realizacji zadań
 
Wymagania:
  • umiejętność pracy w zespole i doskonałej samoorganizacji pracy
  • umiejętność identyfikowania potrzeb i problemów Klienta
  • odporność na stres, komunikatywność i dobra dykcja
  • wykształcenie minimum średnie
  • znajomość geografii
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym

mile widziane:

  • doświadczenie w branży turystycznej lub w pracy z klientem,
  • wiedza z zakresu technik sprzedaży i obsługi Klienta,
  • znajomość systemów rezerwacyjnych Victor, MerlinX
 
Oferujemy:
  • ciekawą pracę w największym polskim biurze podróży
  • przyjazną atmosferę w zespole
  • umowę o pracę
  • atrakcyjny system premiowania
  • firmowe wyjazdy zagraniczne
  • szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe
  • pakiet socjalny: dofinansowanie wakacji oraz prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach, Kartę Multisport w atrakcyjnej cenie

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Specjalista ds. Obsługi Klienta Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (771)
Wałbrzych (47)
Legnica (122)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (202)
Toruń (138)
Lubelskie:
Lublin (237)
Chełm (43)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (998)
Tarnów (74)
Nowy Sącz (54)
Mazowieckie:
Warszawa (2110)
Radom (193)
Płock (78)
Opolskie:
Opole (237)
Nysa (85)
Podkarpackie:
Rzeszów (149)
Przemyśl (35)
Podlaskie:
Białystok (137)
Suwałki (37)
Łomża (38)
Pomorskie:
Gdańsk (476)
Gdynia (218)
Słupsk (67)
Śląskie:
Katowice (562)
Częstochowa (189)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (157)
Elbląg (101)
Ełk (49)
Wielkopolskie:
Poznań (642)
Kalisz (92)
Konin (55)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (339)
Koszalin (98)
Kołobrzeg (48)
Auchan (97)
Tesco (239)
UBS (0)
OBI (0)
PKP (14)
STRABAG (6)
ABB (104)
Accenture (226)
Luxoft (92)
PKO BP (398)
KPMG (33)
Orange (34)
IKEA (20)
Budimex (23)

Rekrutują z Praca.pl