Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Konsultant Zespołu Infolinii Pekao24

Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.

Kraków

184 dni temu

 

 Centrum Bankowości Bezpośredniej - spółka Banku Pekao S.A.

(ul. Piotrkowska 288 Łódź / ul. Josepha Conrada 37 Kraków)

 

CO NAS WYRÓŻNIA?

- Od 5 lat mamy najlepszą Obsługę Klienta w Polsce!
Jako jedyna firma w kraju od 2013 r. zdobywamy co roku pierwsze miejsce w ogólnopolskim konkursie Telemarketer Roku w tej kategorii!

 

- Wg Badania Złoty Bankier 2017 - jesteśmy Najlepszą infolinią bankową w Polsce!

 

Obecnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko:



Konsultant Zespołu Infolinii Pekao24
Miejsce pracy: Kraków
Nr Ref.: Praca.pl / Pekao24


Opis stanowiska:
  • Wsparcie Klientów Banku Pekao S.A. w obsłudze bankowości internetowej i mobilnej
  • Telefoniczna obsługa zapytań Klientów Banku
  • Informowanie Klientów o bieżącej ofercie produktów i usług bankowych
  • Dbanie o pozytywny wizerunek  Banku

Wymagania:
  • POZYTYWNE NASTAWIENIE - warunek konieczny :)
  • ENTUZJAZM I ZAANGAŻOWANIE (bez względu na to ile masz lat) – w naszej Firmie doceniamy doświadczenie osób starszych, jak również zapał osób młodych
  • KOMUNIKATYWNOŚĆ i aktywne korzystanie z bankowości elektronicznej
  • DYSPOZYCYJNOŚĆ - na poziomie 120 godzin miesięcznie lub więcej
  • Nastawienie na CEL

Oferujemy:
  • Zarobki są w Twoich rękach
  • Elastyczność (dogodne godziny pracy na które masz wpływ, praca w przedziale: 7:00-22:00) i bezpieczeństwo (stabilność zatrudnienia w realizacji zadań dla jednego z największych Banków w Polsce)
  • Pakiet atrakcyjnych szkoleń (za które płacimy)
  • Możliwość skorzystania z Karty Multisport na preferencyjnych warunkach
  • Możliwość awansu i rozwoju zawodowego w Grupie kapitałowej Banku Pekao S.A.
  • Preferencyjną ofertę produktów bankowych (darmowe konta, nisko oprocentowane pożyczki itp.)
  • Liczne okazje do integracji (Andrzejki, Mikołajki, Olimpiada sportowa itp.) oraz możliwość uczestnictwa w różnych eventach firmowych

 

Zobacz jak pracujemy i jaki mamy dystans do siebie, odwiedź nasz profil na na facebook'u:

www.facebook.com/cbbcontactcenter

 


*Prosimy o umieszczenie w dokumentach aplikacyjnych klauzuli zgody, która pozwoli przetwarzać Spółce również przekazane dane wykraczające poza zakres wskazany w Kodeksie Pracy oraz umożliwi przedstawienie Kandydatowi także innych, niż aktualna, ofert pracy lub współpracy:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla celów przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Centrum Bankowości Bezpośredniej sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie przez okres najbliższych 12 miesięcy”.


Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych:


Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o., zwana dalej: CBB, jako pracodawca.


Inspektor ochrony danych

Mogą się Państwo kontaktować z inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem: iod@cbb.pl


Cel i podstawy przetwarzania

Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

CBB będzie przetwarzała Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

W uzasadnionych prawnie przypadkach CBB będzie przetwarzała Państwa dane osobowe w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Przepisy prawa pracy: art. 221 Kodeksu pracy oraz §1 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika.


Odbiorcy danych osobowych

Państwa dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom, za wyjątkiem konieczności skorzystania przez CBB z usług doradczych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.


Okres przechowywania danych

Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.

W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 12 miesięcy.


Prawa osób, których dane dotyczą

Mają Państwo prawo do:

1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii

2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

3) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

4) prawo do usunięcia danych osobowych;

5) prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa)


Informacja o wymogu podania danych

Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Poznaj

Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Jesteśmy jedną z największych i najnowocześniejszych firm Contact Center w Polsce. Obsługujemy klientów Banku Pekao SA, dostarczając najwyższą jakość. Zajmujemy najwyższe miejsce w niezależnym badaniu jakości obsługi Klienta na infoliniach banków – ARC Rynek i Opinia.

Opinie o pracodawcy

Atmosfera całkiem spoko, dużo fajnych i pomocnych ludzi, zarówno wśród współpracowników jak i liderów.

Chcesz aktywnie popracować, trochę zarobić, mieć fajny start, bezpieczną pracę, nauczyć się realnie sprzedaży - spróbuj swoich sił. U mnie się opłaciło.

Ogólnie humoraśnie, fajnie i jestem zadowolony z przebiegu rekrutacji bo udało mi się załapać! :D Ciekaw jestem o te szkolenia, podobno dużo nauki ale da radę.

Więcej

Proces rekrutacji

KrokPrzesyłanie aplikacji
KrokRozmowa telefoniczna
KrokSpotkanie rekrutacyjne
KrokInformacja o wyniku rekrutacji

Poznaj stanowisko: Konsultant Telefoniczny

Konsultant telefoniczny to osoba, która za pomocą telefonu, skypa udziela porad dla klientów biznesowych lub indywidualnych w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usług it, prawie, finansach, reklamie, a także buduje i utrzymuje pozytywne relacje z klientami. Pracownik ten powinien mieć wykształcenie min. średnie oraz umiejętności w obsłudze komputera w stopniu ...
Konsultant Telefoniczny Praca Konsultant Telefoniczny

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (793)
Wałbrzych (43)
Legnica (119)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (188)
Toruń (104)
Lubelskie:
Lublin (218)
Chełm (37)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (896)
Tarnów (48)
Nowy Sącz (44)
Mazowieckie:
Warszawa (1923)
Radom (153)
Płock (37)
Opolskie:
Opole (150)
Nysa (64)
Podkarpackie:
Rzeszów (156)
Przemyśl (32)
Podlaskie:
Białystok (122)
Suwałki (44)
Łomża (18)
Pomorskie:
Gdańsk (441)
Gdynia (197)
Słupsk (55)
Śląskie:
Katowice (470)
Częstochowa (147)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (121)
Elbląg (90)
Ełk (35)
Wielkopolskie:
Poznań (540)
Kalisz (57)
Konin (29)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (300)
Koszalin (62)
Kołobrzeg (30)
Auchan (142)
Tesco (120)
Inditex (40)
OBI (13)
PKP (1)
STRABAG (4)
ABB (92)
Accenture (220)
Carrefour (116)
PKO BP (296)
KPMG (36)
Orange (24)
IKEA (16)
Budimex (23)

Rekrutują z Praca.pl