Konsultant Zespołu Obsługi Bankowości Elektronicznej Banku Pekao S.A.

Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.

Kraków

37 dni temu

Centrum Bankowości Bezpośredniej (CBB sp. z o.o.)

– spółka Banku Pekao S.A., najlepsze Contact Center w Polsce,

poszukuje kandydatów na stanowisko:

Konsultant Zespołu Obsługi Bankowości Elektronicznej Banku Pekao S.A.
Miejsce pracy: Kraków
Będąc Naszym Konsultantem:
  • Obsługujesz telefonicznie Klientów firmowych Banku Pekao S.A. #KORPORACJE #BANKOWOŚĆ
  • Pomagasz Klientom w obsłudze Bankowości Internetowej i Mobilnej #HELPDESK
  • Wykonujesz kontakty serwisowe do Klientów #CALL_BACK
  • Realizujesz dyspozycje Klientów #SERWIS
  • Czasami odpowiadasz Klientom na maile #MAILING

„…w Zespole ZOBE nie sprzedajesz Klientom żadnych produktów przez telefon…” #BRAK_SPRZEDAŻY


Od Naszych Konsultantów wymagamy:
  • Dobrej obsługi Komputera (MS Office)
  • Kreatywności i umiejętności rozwiązywania problemów
  • Komunikatywności oraz pozytywnej postawy
  • Odpowiedzialności i profesjonalizmu w podejściu do pracy (obsługujemy największe firmy w Polsce)
  • Umiejętności pracy w zespole i nastawienia na zapewnienie najlepszej obsługi Klienta

„…reszty Cię nauczymy ponieważ zdobywamy nagrody najlepszej obsługi helpdeskowej w Polsce i wiemy jak to robić…” #NAJLEPSZY_HELPDESK_W_POLSCE


Naszym Konsultantom zapewniamy:
  • Szkolenia (nie tylko wstępne) za które płacimy
  • Indywidualnie dostosowane godziny pracy
  • System premiowy, programy motywacyjne, ścieżki rozwoju i awansu (również w ramach Grupy kapitałowej Banku Pekao S.A.)
  • Pakiet  socjalny (Opieka Medyczna, Karta Multisport, Wyjazdy i liczne imprezy integracyjne)

„…stabilność zatrudnienia oraz rewelacyjni ludzie i miła atmosfera to u nas standard…”  #LUBIĘ_SWOJĄ_PRACĘ


Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)

Poznaj

Pekao Direct Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Jesteśmy jedną z największych i najnowocześniejszych firm Contact Center w Polsce. Obsługujemy klientów Banku Pekao SA, dostarczając najwyższą jakość. Zajmujemy najwyższe miejsce w niezależnym badaniu jakości obsługi Klienta na infoliniach banków – ARC Rynek i Opinia.

Opinie o pracodawcy

Atmosfera całkiem spoko, dużo fajnych i pomocnych ludzi, zarówno wśród współpracowników jak i liderów.

Chcesz aktywnie popracować, trochę zarobić, mieć fajny start, bezpieczną pracę, nauczyć się realnie sprzedaży - spróbuj swoich sił. U mnie się opłaciło.

Ogólnie humoraśnie, fajnie i jestem zadowolony z przebiegu rekrutacji bo udało mi się załapać! :D Ciekaw jestem o te szkolenia, podobno dużo nauki ale da radę.

Więcej

Proces rekrutacji

KrokPrzesyłanie aplikacji
KrokRozmowa telefoniczna
KrokSpotkanie rekrutacyjne
KrokInformacja o wyniku rekrutacji