- nawiązywanie telefonicznych kontaktów z Klientami i prowadzenie negocjacji celem wyegzekwowania należności
- dbanie o pozytywny wizerunek Firmy
- dyspozycyjność
- znajomość obsługi komputera
- elokwencja, dobra dykcja i miły głos
- umiejętność przekonywania do własnych racji
- umiejętność słuchania i empatii
- odporność na stres
- zdecydowanie w działaniu
- dokładność, rzetelność, odpowiedzialność
- nastawienie na cel
- Rozwój w grupie Pekao SA
- Umowę o pracę (wynagrodzenie podstawowe + część zmienna)
- Grafik zmianowy – od pn-pt w godzinach 7:30 -14:30 i 14:30 – 21:30
- Wiedzę, szkolenia wstępne i rozwojowe
- Benefity pracownicze w tym m.in. prywatna opieka medyczna czy karta Multisport
- Realną możliwość rozwoju wewnątrz spółki jak i w Grupie kapitałowej Banku Pekao S.A.
Poznaj
Pekao Direct Sp. z o.o.
#KimJesteśmy?
Najlepszym PraCCodawcą Roku w branży usług Contact Center według prestiżowego Konkursu Złota Słuchawka. Wyznaczamy standardy rozwoju bankowości internetowej i mobilnej. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania i pomagamy Klientom Banku Pekao S.A. w codziennym bankowaniu.
#DlaczegoMy?
Wiemy jak ważne jest by praca, którą wykonujesz dawała radość i satysfakcję. Pomożemy Ci w odkryciu Twoich talentów i pokładów dobrej energii. Otrzymasz od nas wsparcie, dzięki któremu rozwiniesz swoje skrzydła.
#WejdźNaPokładPekaoDirect
Pracujemy w zgranych zespołach, które tworzą całość naszego Contact Center. Pozwala nam to na zdobywanie prestiżowych nagród branżowych takich jak: Złota Słuchawka, Telemarketer, Złoty Bankier, ARC i wiele innych. Wymieniamy się doświadczeniami, doceniamy wiedzę i stawiamy na relację.