Twoja przyszła rola: bieżąca współpraca z biznesem, polegająca na przedstawianiu aktualnych danych finansowych wraz z odchyleniami do budżetu i prognoz. Wykonywanie kalkulacji, raportowanie i monitorowanie trendów. Bieżące wskazywanie zagrożeń oraz doradzanie biznesowi, przegląd...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Wrocław
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Ciekawe projekty Prowadzenie projektów z zakresu finansowania nieruchomości komercyjnych we współpracy z zarządem, naszymi bankami partnerskimi i rynkiem kapitałowym Rozbudowa i utrzymanie naszej sieci kontaktów z bankami i instytutami kredytującymi Analiza projektu / Analiza danych...
Responsibilites: Targeting, forecasting and analysis preparation of business unit as support for the business unit manager and head of BC to translate strategy and targets into a financial plan; Preparing internal reports, insights and analyses to business unit manager and head of BC as support in...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: prowadzenie kontroli instytucjonalnej w celu potwierdzenia zgodności stanu faktycznego z obowiązującymi przepisami prawa wewnętrznego i zewnętrznego oraz zgodnie z programem zadania, prowadzenie kontroli z zakresu przestrzegania w Spółce Ustawy Prawo...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
6 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: prowadzenie spraw związanych z monitorowaniem realizacji projektu w zakresie kontrolingu, sporządzanie, analizowanie i weryfikowanie sprawozdań dotyczących realizacji projektu, obsługa systemu informatycznego SAP i Platformy Zakupowej w zakresie...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: monitorowanie budżetu, identyfikację ryzyk oraz przygotowywanie propozycji działań naprawczych, rozliczanie dotacji udzielonych z budżetu państwa, weryfikację rozliczeń cząstkowych, tworzenie raportów zbiorczych dotyczących rozliczeń,...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online
2 dni
Jakie zadania na Ciebie czekają: nadzór nad obiegiem dokumentów finansowych; udział w procesie płatności za kupowane usługi i towary; raportowanie finansowe - przygotowywanie cyklicznych raportów finansowych oraz analiz ad-hoc; analiza danych finansowych, a następnie wyciąganie wniosków i...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
4 dni
Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie: Realizacja i monitorowanie realizacji procedur z zakresu procesów zarządzania płynnością finansową oraz zarządzania finansami PGE S.A. i spółek GK PGE Realizacja procesów związanych z pozyskiwaniem przez spółki GK PGE...
menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: Przygotowanie rocznego budżetu , planu wieloletniego, forecastu – kontrola ich realizacji wraz z analizą odchyleń Przygotowywanie raportów finansowych dla Zarządu Analiza rentowności Współpraca z Działem Księgowości Optymalizacja kosztów firmy Kontrola przychodów...
Zakres obowiązków: Sporządzanie analiz, raportów, prezentacji (o charakterze zarówno cyklicznym jak i ad hoc), Przygotowywanie budżetu, miesięczna aktualizacja prognoz oraz kontrola ich realizacji; Udział w procesie zamknięcia miesiąca, Doskonalenie systemów raportowania. Wymagania...
Nasza firma to organizacja z ogromnym potencjałem do wzrostu, działająca w sektorze FMCG, która jako jeden z liderów dostarcza na rynek najwyższej jakości produkty spożywcze. Firma posiada wieloletnie tradycje i konsekwentnie zwiększa swój udział rynkowy. W związku ze zmianą struktur organizacyjnych oraz ambitnymi planami ekspansji, aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Kontroler Finansowy
Miejsce pracy: Warszawa
Główne zadania:
przygotowywanie raportów oraz weryfikacja ich poprawności,
kontrola sytuacji finansowej spółki,
wsparcie kadry zarządzającej w podejmowaniu decyzji biznesowych,
udział w przygotowywaniu budżetu, prognoz finansowych i analiz kosztowych oraz kontrola ich wykonania,
udział w zamknięciu miesiąca – kontrola prawidłowości ujęcia kosztów, wyjaśnienie zmian i odchyleń,
kontrola sytuacji finansowej zakładu,
wdrażanie obowiązujących standardów i procedur.
Wymagania:
wykształcenie wyższe w obszarze finansów, rachunkowości lub ekonomii,
minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (preferowane w firmie produkcyjnej)
wysokie umiejętności analityczne,
umiejętność współpracy i komunikacji z osobami na różnym poziomie w organizacji,
dobra znajomość języka angielskiego,
samodzielność oraz umiejętność argumentowania.
Oferujemy:
pracę w stabilnej firmie z tradycjami,
umowę o pracę na pełen etat,
atrakcyjny system wynagradzania,
dodatkowe bonusy w postaci: paczek świątecznych, nagród,
możliwość skorzystania z ubezpieczenia dla siebie i członków rodziny,
możliwość skorzystania z karty MultiSport dla siebie i członków rodziny.
Twoja przyszła rola: bieżąca współpraca z biznesem, polegająca na przedstawianiu aktualnych danych finansowych wraz z odchyleniami do budżetu i prognoz. Wykonywanie kalkulacji, raportowanie i monitorowanie trendów. Bieżące wskazywanie zagrożeń oraz doradzanie biznesowi, przegląd...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Wrocław
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Ciekawe projekty Prowadzenie projektów z zakresu finansowania nieruchomości komercyjnych we współpracy z zarządem, naszymi bankami partnerskimi i rynkiem kapitałowym Rozbudowa i utrzymanie naszej sieci kontaktów z bankami i instytutami kredytującymi Analiza projektu / Analiza danych...
Responsibilites: Targeting, forecasting and analysis preparation of business unit as support for the business unit manager and head of BC to translate strategy and targets into a financial plan; Preparing internal reports, insights and analyses to business unit manager and head of BC as support in...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: prowadzenie kontroli instytucjonalnej w celu potwierdzenia zgodności stanu faktycznego z obowiązującymi przepisami prawa wewnętrznego i zewnętrznego oraz zgodnie z programem zadania, prowadzenie kontroli z zakresu przestrzegania w Spółce Ustawy Prawo...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
6 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: prowadzenie spraw związanych z monitorowaniem realizacji projektu w zakresie kontrolingu, sporządzanie, analizowanie i weryfikowanie sprawozdań dotyczących realizacji projektu, obsługa systemu informatycznego SAP i Platformy Zakupowej w zakresie...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: monitorowanie budżetu, identyfikację ryzyk oraz przygotowywanie propozycji działań naprawczych, rozliczanie dotacji udzielonych z budżetu państwa, weryfikację rozliczeń cząstkowych, tworzenie raportów zbiorczych dotyczących rozliczeń,...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online
2 dni
Jakie zadania na Ciebie czekają: nadzór nad obiegiem dokumentów finansowych; udział w procesie płatności za kupowane usługi i towary; raportowanie finansowe - przygotowywanie cyklicznych raportów finansowych oraz analiz ad-hoc; analiza danych finansowych, a następnie wyciąganie wniosków i...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
4 dni
Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie: Realizacja i monitorowanie realizacji procedur z zakresu procesów zarządzania płynnością finansową oraz zarządzania finansami PGE S.A. i spółek GK PGE Realizacja procesów związanych z pozyskiwaniem przez spółki GK PGE...
menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: Przygotowanie rocznego budżetu , planu wieloletniego, forecastu – kontrola ich realizacji wraz z analizą odchyleń Przygotowywanie raportów finansowych dla Zarządu Analiza rentowności Współpraca z Działem Księgowości Optymalizacja kosztów firmy Kontrola przychodów...
Zakres obowiązków: Sporządzanie analiz, raportów, prezentacji (o charakterze zarówno cyklicznym jak i ad hoc), Przygotowywanie budżetu, miesięczna aktualizacja prognoz oraz kontrola ich realizacji; Udział w procesie zamknięcia miesiąca, Doskonalenie systemów raportowania. Wymagania...