Kredyt Inkaso S.A. to polska firma o zasięgu międzynarodowym, zajmująca się zarządzaniem wierzytelnościami na rynkach finansowych Europy Środkowo-Wschodniej. Od wielu lat jeden z liderów na rodzimym rynku obrotu wierzytelnościami. W zakresie swojej działalności współpracuje z czołowymi bankami, firmami ubezpieczeniowymi oraz podmiotami świadczącymi usługi telekomunikacyjne. Spółka posiada kadrę wyposażoną w niezbędną wiedzę i umiejętności, potencjał ekonomiczny i techniczny oraz narzędzia i środki niezbędne, do jak najlepszego wykonywania powierzonych obowiązków. Grupa Kapitałowa Kredyt Inkaso, w związku z dynamicznym rozwojem, poszukuje pracowników o dużym doświadczeniu zawodowym, jak również osób młodych, energicznych, optymistycznie nastawionych do wyzwań w dynamicznie zmieniającym się środowisku finansowym.
Spółka obecnie poszukuje pracowników na stanowisko:
- Przygotowywanie regularnych raportów na potrzeby Zarządu,
- Współpraca z kierownikami projektów w celu m.in. nadzorowania przygotowywanych przez nich budżetów,
- Określanie możliwości optymalizacji wyników spółki (controlling kosztów, identyfikacja i ocena możliwości biznesowych),
- Przygotowywanie rocznego budżetu (P&L, inwestycje, bilans, plan przepływu środków pieniężnych, itp.)
- Współudział w rozwoju rachunku kosztów przedsiębiorstwa;
- Współudział w tworzeniu systemów informowania kierownictwa;
- Wykorzystanie i rozwój istniejących oraz opracowywanie nowych narzędzi controllingowych.
- Wykształcenie wyższe (preferowane: finanse, księgowość, ekonomia),
- Co najmniej 3 lat doświadczenia zawodowego w obszarze kontrolingu,
- Znajomość Międzynarodowych Standardów Rachunkowości oraz Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej,
- Doświadczenie w zakresie projektowania rachunku kosztów w sektorze usług finansowych,
- Doświadczenie w pracy przy przygotowaniu, realizacji i kontroli projektów w sektorze finansowym,
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel i Access),
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- Umiejętność pracy indywidualnej i zespołowej,
- Wysoko rozwinięte zdolności analityczne połączone z umiejętnością formułowania syntetycznych wniosków,
- Dokładność, rzetelność i terminowość w wykonywanej pracy,
- Umiejętność komunikowania się na różnych szczeblach organizacji.
- Pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji,
- Możliwość rozwoju zawodowego,
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę u solidnego i wiarygodnego pracodawcy,
- Możliwość korzystania ze świadczeń dodatkowych – w tym z prywatnego pakietu opieki medycznej.
Poznaj
Kredyt Inkaso S.A.
KIM JESTEŚMY?
Firma Kredyt Inkaso S.A. powstała w 2001 roku i należy do ścisłej czołówki firm z branży zarządzania wierzytelnościami w Polsce. Z czasem spółka przekształciła się z grupę kapitałową działającą operacyjnie na 4 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej: w Polsce, Rumunii, Bułgarii i Rosji - współpracując z bankami, firmami ubezpieczeniowymi, telekomunikacyjnymi, pożyczkowymi oraz innymi dostawcami usług o charakterze masowym. Od 2007 roku spółka jest obecna na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
CO ROBIMY?
Grupa Kapitałowa Kredyt Inkaso w swojej działalności koncentruje się na inwestowaniu w portfele wierzytelności oraz ich obsłudze na wszystkich etapach przeterminowania - od windykacji polubownej po procesy sądowe oraz egzekucyjne, współpracując także z biurami informacji gospodarczej. Ponadto KI w ramach outsourcingu świadczy usługi zarządzania wierzytelnościami na rzecz innych podmiotów finansowych.
Swoim klientom (osobom zadłużonym) Kredyt Inkaso S.A. ułatwia rozwiązanie problemu zadłużenia. Model działania firmy opiera się na maksymalnym upraszczaniu spłaty długu i doradzaniu w wyborze optymalnych rozwiązań, dostosowanych do sytuacji finansowej klienta. Firma posiada dla swoich klientów portal ugodowi.pl umożliwiający łatwą i kompleksową obsługę zadłużenia przez internet.